سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

گروهمان در آسیا آسان نیست

سرمربی سپاهان حریفان این تیم در رقابت های آسیایی را بر خلاف نظرات همگان حریفانی سخت و دشوار دانست .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  اصفهان ایگور استیماچ سرمربی سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل راه آهن یزدان در هفته چهاردهم لیگ برتر با اشاره به این که در گذشته سپاهان در مقابل راه آهن  کار سختی داشته است تصریح کرد : با تمام احترامی که به مجموعه راه آهن قائل هستیم در این ده روز تعطیلی تمام تمرکزمان را روی تمرین های خودمان گذاشتیم تا بازی حریف را آنالیز کنیم . 

 وی افزود : با توجه با آنالیزی که از بازی های گذشته خود داشتیم از بازیکنانم راضی هستم . امیدواریم طوری در خط دفاعی عمل کنیم که گل های بی جهت در یافت نکنیم و همچنین از مهاجمان خود انتظار داریم تمرکز خود را حفظ کنند تا راحت تر دروازه های حریف را باز کنند . بعد از آنالیز بازی گسترش متوجه شدیم که 8 موقیعت گل زنی داشتیم ؛در این مورد هم خیلی واضح است که تمرکز خود را حفظ کنیم . 

استیماچ در مورد شرایط دروازه بان های سپاهان نیز اظهار داشت : شهاب گردان به دلیل سرماخوردگی بازی فردا را از دست خواهد داد و رحمان احمدی درون دروازه قرار دارد . امیدواریم شهاب گردان تا بازی های آسیایی به مرز آمادگی برسد تا از وی در این بازی های حساس استفاده کنیم . 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بازیکنان مسن سپاهان و این که سپاهان  با این بازیکنان در رقابت های آسیایی دچار مشکل خواهد شد عنوان داشت : تمرینات خود را برای بازی های آسیایی آغاز کرده ایم . باید تا آغاز این بازی ها 2 ترکیب خوب داشته باشم .امیدواریم با اضافه شدن شیمبا و پادوانی که از بازی استقلال خوزستان به جمع ما خواهند پیوست و هم چنین جذب دو بازیکن جوان و موثر ،ضعف های خود را برطرف کنیم تا بتوانیم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم . 

وی در مورد گروه سپاهان در آسیا و این که همگان گروهی آسانی را برای سپاهان پیش بینی می کنند افزود : با این ایده مخالفم . تیم های که در گروه ما قرار دارند سرمایه گذاری قابل توجهی انجام داده اند . آن ها دارای  بازیکنان جوان و با کیفیتی در همه پست ها هستند . باید با آمادگی بسیار بالایی پای به این میدان سخت بگذاریم.   

سرمربی سپاهان در مورد وضعیت محرم نویدکیا در بازی فردا افزود : محرم در بازی فردا بازی خواهد کرد .  

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.