سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

مردم کهگیلویه و بویراحمد در سالروز شهادت ثامن الحجج (ع) به سوگ نشستند

مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد همچون سراسر کشور به مناسبت 30 صفر و سالروز شهادت جانسوز ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) سوگوارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد در سوگ شهادت امام هشتم شیعیان جهان بر سر و سینه زدند. 

عزاداران امام رضا (ع) در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد با حضور در خیابان ها، معابر عمومی، مساجد، حسینیه ها، تکایا و حرم امامزادگان در غم شهادت جانگداز ضامن آهو به سوگواری پرداختند. 

دسته های عزاداری در قالب هیات های سینه زنی و زنجیرزنی با حرکت از محل عزاداری تا گلزارهای شهدای شهرها و روستاها جلوه خاصی از عشق و ارادت خود به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را به نمایش گذاشتند.

سخنرانان و مداحان در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی امام رضا (ع) مطالبی را برای عزاداران بیان کردند. 

گلزارهای شهدای 17 شهر کهگیلویه و بویراحمد از جمله در شهرهای یاسوج، دوگنبدان و دهدشت میعادگاه عزاداران پرشماری بود که در سوگ شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بر سر و سینه زدند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.