سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمتی: حجاب، افتخار بانوان ایرانی است

قهرمان بسیجی تیراندازی کشورمان گفت: حجاب ما ورزشکاران در مسابقات، افتخار مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از نکات بارز و جالب توجه در این رقابت‌های برون مرزی برای ورزشکاران خانم، موفقیت یک ورزشکار مسلمان و محجبه در بالاترین سطح از رقابت‌های ورزشی است که سوژه رسانه‌های خبری و خبرنگاران حاضر در بازی‌ها شده  است.
 
نجمه خدمتی تیرانداز ملی‌پوش کشورمان که علاوه بر کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی اینچئون و دانشجویان جهان، سهمیه المپیک را نیز کسب کرده است، عضو باشگاه مقاومت بسیج تهران است.
 
 وی بیان کرد: بانوان ایرانی همیشه در مسابقات زحمات زیادی می‌کشند که شاید خیلی به چشم نیاید اما در این مسابقات همه عملکرد بانوان ایرانی را از نزدیک دیدند و شاهد درخشش ورزشکاران پرتلاش بودیم.
 
وی ادامه داد: هدف بعدی من مدال طلای المپیک است و از همین حالا  فقط تمرین می‌کنم برای طلای المپیک، آرزو و هدفی غیر از این ندارم و امیدوارم با تلاش زیاد به این هدف دست پیدا کنم.
 
خدمتی در مورد حضورش در باشگاه مقاومت و همین طور باشگاه‌های بسیج گفت: من ورزش را از همین پایگاه‌ها آغاز کرده‌ام و باشگاه مقاومت تاثیر زیادی در پیشرفت من داشته، البته با  توجه به فشردگی تمرینات و مسابقات فرصت زیادی برای حضور در پایگاه‌های بسیج پیدا نمی‌کنم اما به عنوان یک ورزشکار بسیجی خوشحالم که برای کشورم موفقیت‌های ارزشمندی به دست آورده‌ام.
 
خدمتی در پایان اظهار داشت: حجاب هیچ محدودیتی برای ورزشکار مسلمان نیست و هیچ شکلی برای ما ایجاد نمی‌کند. ما به حجاب اسلامی پایبندیم و با همین حجاب همواره موفق و افتخار آفرین بوده‌ایم.
 
من به این حجاب افتخار می‌کنم و خوشحالم از اینکه به عنوان یک بانوی ورزشکار بسیجی و مسلمان با پایبندی به حجابم در رقابت‌های برون‌مرزی حاضر می‌شوم و به بالاترین درجات دست پیدا می‌کنم.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.