سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

ادعاهای پوچ 12 ساله غربی ها

پوچ بودن ادعاهای 12 ساله غربی ها با گزارش اخير آژانس بين المللی انرژی اتمی در خصوص ايران را به اثبات رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ امام جمعه ي موقت رشت امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به اظهارات اخير رييس آژانس بين المللي انرژي اتمي مبني بر صلح آميز بودن فعاليتهاي هسته اي ايران و نبود انحراف در آن افزود : اين گزارش آمانو ثابت کرد که صهيونيسم جهاني و دنياي استکبار در ادعاهايي پوچ و بي اساس شان در صدد تخريب چهره ي ايران اسلامي در عرصه ي بين المللي اند .

حجت الاسلام و المسلمین شفيعي زاده اضافه کرد: هدف دشمنان از تبليغات گسترده ي هسته اي عليه ايران ايجاد فضاي رعب و وحشت براي حمله بود که عظمت و اقتدار نظام با اتکاء به نيروي عظيم مردم اين تلاشها را نقش برآب کرده است .

وي همچنین به اتهامات بي اساس رييس جمهور ترکيه در خصوص ايران اشاره کرد و افزود : از مقامات ترکيه اي انتظار مي رود اصل حسن همجواري و حق همسايگي را در حق دو ملت مسلمان ايران و ترکيه رعايت کنند.

حجت الاسلام و المسلمين شفيعي زاده همچنين به در پيش بودن انتخابات همزمان مجلس خبرگان و شوراي اسلامي در هفتم اسفند ماه اشاره و با تبيين اهميت اين رخداد مهم سياسي ايران گفت : نامزدهاي انتخابات نيز بايد با تاسي از سيره ي اولياء دين، منش اسلامي را در عرصه ي ورود به اين فضاي سياسي - اجتماعي رعايت کنند.

خطيب موقت جمعه ي رشت همچنين به حوادث اخير منطقه ي نارداران باکو اشاره کرد گفت : بيش از 80 درصد مردم اين همسايه ي شمالي را شيعيان تشکيل مي دهند وحاکمان جمهوري آذربايجان بايد بدانند که در هر شرايطي متولي يک کشور شيعه بوده و برخورد قهري عليه شيعيان عواقب ناخوش آيندي براي اين کشور بدنبال دارد .

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.