سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرم مطهر رضوی میزبان بزرگ‌ترین محفل قرآنی می‌شود

در شام شهادت امام رضا(ع) بزرگترین محفل انس با قرآن با حضور گسترده عاشقان امامت و ولایت از ساعت 21 در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینكه پیوند بین قرآن و عترت از رسالت‌ های اصلی برپایی محافل قرآنی است اظهار كرد: در شام شهادت ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا(ع) بزرگترین محفل انس با قرآن با حضور گسترده عاشقان امامت و ولایت از ساعت 21 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.

وی افزود :حامد علیزاده، علیرضا اسحقی، سید جواد حسینی از جمله قاریانی هستند كه در این محفل به قرائت آیات روح بخش قران كریم می پردازند.

حسینی تصریح كرد: این محفل و دیگر برنامه های فرهنگی و مذهبی ایام شهادت امام رضا(ع) در مطهر رضوی از طریق اتاق‌های گفت‌وگوی اینترنتی (رضوی تاک) و سایت «رضوی تی وی» قابل مشاهده است.

لازم به یادآوری است: آستان قدس رضوی ضمن اهتمام ویژه در برپایی محافل قرآنی و انس و الفت بیش‌تر زائران حرم مطهر رضوی با معارف بلند قرآنی، محافل انس با قرآن را در مناسبت‌های ملی و مذهبی برای عموم زائران بارگاه منور رضوی برگزار می‌کند. 






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید




انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.