سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

رونمایی از تندیس قاریان فاجعه منا در کرمانشاه

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: در مراسم افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه از تندیس قاریان به شهادت رسیده فاجعه منا رونمایی می شود. ‌

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حجت لاسلام حسین قبادی در جلسه هماهنگی مسابقات سراسری قرآن کریم ابراز داشت: مراسم  افتتاح پارک مهاجران و رونمایی از تندیس قاریانی که در فاجعه منا به شهادت رسیدند  پیش از آغاز مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی انجام خواهد شد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه این مسابقات صبح روز 28 آذر ماه و مراسم اختتامیه عصر روز پنجم دی ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این مسابقات هر سال در یک استان انجام می‌شود، امسال افتخار برگزاری آن به کرمانشاه داده شده و شاید کرمانشاه تا 30 سال دیگر، فرصت برگزاری دوباره چنین مسابقاتی را پیدا نکند، بنابر این باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات استفاده شود.
 
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: 75 محفل انس با قرآن در سی و هشتمین دور مسابقات سراسری قرآن برگزار خواهد شد و 600 نخبه قرآنی در این مسابقات شرکت می کنند.

وی اضافه کرد: مسابقات بخش برادران در سالن انتظار و مسابقات بخش خواهران در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 28 آذر تا پنجم دی ماه امسال در در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.