مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی از برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  اصفهان ، حجت السلام حبیب رضا ارزانی در جمع خبرنگاران گفت: دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به منظور کشف استعداد های جوانان و نوجوانان فعال در کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار می شود.


وی افزود: با توجه به فضاهای قرآنی موجود در اصفهان استعداد، ظرفیت، توانمندی و آمادگی بسیار ویژه ای که در این عرصه وجود دارد.


مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تصریح کرد: این جشنواره از سه ماه قبل آغاز شد و از نیمه اول سال با توافقی که با تهران صورت گرفت قرار شد که این جشنواره به صورت ملی در اصفهان برگزار شود.


ارزانی با اشاره به اینکه حد و وزن و قامت این جشنواره در اصفهان با دیگر استان ها فرق می کند، اظهار کرد: این جشنواره سال گذشته در خوزستان برگزار شده بود و اکنون دهمین دوره این مسابقات به اصفهان واگذار شده است و این به معنای این است که خود اصفهان این جشنواره را ساماندهی می کند.


وی ادامه داد: حدود 21 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد در کشور وجود دارد که 1700 کانون به اصفهان تعلق دارد.


مدیر کل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به گزارشات تهران و ارزیابی هایی که از کانون های کشور دارند عنوان کرد: اصفهان در حوزه کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین آمار را از لحاظ کیفی و کمی در کشور دارد.
ارزانی با بیان اینکه میزبانی جشنواره ملی مدهامتان یکی از افتخارات اصفهان است افزود: این جشنواره از 24 آذر تا 27 آذر در اصفهان برگزار می شود. 

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.