سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش بی امان توپچی ها در شب بازی تشریفاتی کاتالان ها

در آخرین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب 8 بازی برگزار می شود.

به گزارش حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در آخرین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب 8 بازی در سراسر قاره سبز برگزار می شود،که در ادامه به مهم ترین آنها می پردازیم.

گروه E
بایرلورکوزن – بارسلونا

در یکی از دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا در آلمان تیم های بارسلونا و لورکوزن به مصاف هم می روند. دیداری که برای یک طرف کاملا تشریفاتی است و برای طرف دیگر بسیار حساس و تعیین کننده است

تیم میزبان یعنی لورکوزن در حالی پا به این دیدار می گذارد که هم امتیاز با رم و به نسبت تفاضل گل در رده 3 جدول است و می داند که صعودش به مرحله بعد به نتیجه دیدار رم وابسته است. شاگردان اشمیت می دانند که باید برابر یکی از قدرتمندترین تیم های این فصل اروپا به میدان بروند و با وجود مهم نبودن بازی برای کاتالان ها اما باز هم حریفی سخت برای آلمانی ها خواهند بود.

در آن سو این دیدار برای بارسلونا کاملا تشریفاتی است و انریکه بدون شک در این دیدار به بازیکنان جوان زیادی میدان خواهد داد.

گروه F
دینامو زاگرب - بایرن مونیخ
حذف دینامو زاگرب از لیگ قهرمانان اروپا قطعی شده است، چرا که آنها با 4 باخت و تنها یک پیروزی، در انتهای جدول قرار دارند. حتی در صورت شکست آرسنال مقابل المپیاکوس، به دلیل نتایج بهتر آرسنال در بازی های رودر رو در برابر زاگرب، این توپچی ها هستند که به لیگ اروپا خواهند رفت.

در مقابل، بایرن مونیخ در دیدار قبل مقابل المپیاکوس صعود خود به عنوان تیم صدرنشین را قطعی کرده است. در نتیجه این دیدار برای هیچ یک از 4 تیم گروه F حساس قلمداد نمی شود.

بایرن مونیخ در حال حاضر بیشترین گل را در طول این 5 دیدار  به ثمر رسانده است (17) ضمن اینکه این تیم تنها 3 گل دریافت کرده است.

تعداد زیادی از بازیکنان بایرن مونیخ به دلیل آسیب دیدگی یا محرومیت از همراهی تیم خود در این بازی باز مانده اند. به مانوئل نویر نیز به صلاح دید پپ گواردیولا در این دیدار استراحت داده شده است. از طرفی فرانک ریبری پس از مصدومیتی 9 ماهه و تیاگو آلکانتارا پس از یک ماه دوری از میادین آماده به میدان رفتن خواهند بود. با توجه به عدم حساسیت این دیدار، تعدادی از بازیکنان جوان بایرن مونیخ فرصت بازی کردن در رقابت های اروپایی را خواهند داشت.

رویارویی های پیشین این دو تیم
تنها رویارویی این دو تیم به بازی رفت این مرحله از رقابتها در مونیخ مربوط می شود. در این دیدار بایرن مونیخ با هت تریک لواندوفسکی و گلهای گوتسه و کوستا حریف خود را با نتیجه 5-0 در هم کوبیدند.

گروه F
المپیاکوس – آرسنال

المپیاکوس که در بازی رفت توانسته بود با نمایشی هوشمندانه آرسنال را شکست دهد، در شب پایانی با توپچی های زخم خورده روبرو می شود. شاگردان آرسن ونگر امیدوارند تا با کسب پیروزی با دو اختلاف در این بازی بتوانند به همراه بایرن مونیخ از گروه G مسابقات راهی دور حذفی شوند.

گروه G
 بازی چلسی-پورتو

در گروهی که یک تساوی در استمفوردبریج ممکن است باعث حذف پورتوی صدرنشین شود، آبی های لندن امیدوارند بتوانند با کسب پیروزی به عنوان صدرنشین راهی دور بعدی شوند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.