اما و اگر صعود شیاطین سرخ در سایه شکست نماینده هلند

در آخرین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب 8 بازی برگزار می شود.


در آخرین هفته رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب 8 بازی در سراسر قاره سبز برگزار می شود،که در ادامه به مهم ترین آنها می پردازیم.

گروه A

رئال مادرید-مالمو

رئال مادرید

شاگردان رافا بنیتس پس از کسب دو شکست پیاپی مقابل بارسا و سویا، به فرم خوبی دست پیدا کرده و 4 پیروزی پیاپی به دست آوردند. به نظر می‌رسد شکست مقابل بارسا تلنگری جدی به رئال بود و سپیدپوشان، در زمین عملکردی خوب و هماهنگ دارند. همچنین اعضای مثلث بی بی سی شامل رونالدو، بیل و بنزما، در دیداری پیشین مقابل ختافه موفق به گلزنی کردند تا رئالی ها امیدوار باشند با روی فرم آمدن این 3، رئال می‌تواند امیدوار باشد که نتایج ضعیف هفته های اخیر را جبران کند. همچنین تساوی بارسا مقابل والنسیا، رئالی ها را به آینده لالیگا امیدوار کرده است.

مالمو

مالمو با کسب 3 امتیاز از 5 بازی خود، هم امتیاز با شاختار در قعر جدول قرار گرفته است. آنها برای  صعود به لیگ اروپا، باید در این دیدار پیروز شوند و امیدوار باشند شاختار امتیازی کسب نکند. دیدار رفت دو تیم که تنها دیدار برگزار شده بین آنهاست، با برتری 2-0 رئال به پایان رسید.

گروه B
وولفسبورگ-منچستر یونایتد
ولفسبورگ

ولفسبورگ با کسب 9 امتیاز از 5 بازی خود، در صدر جدول گروه قرار گرفته ولی دو تعقیب کننده نزدیک دارد. یونایتد با 8 امتیاز و آیندهوون با 7 امتیاز در تعقیب ولفسبورگ هستند و احتمال حذف شدن آنها در دیدار امروز وجود دارد. ولفسبورگ با یک تساوی، صعود خود به دور بعد را قطعی خواهد کرد ولی مسلما کار سختی مقابل یونایتد که سرنوشت صعودش به این بازی گره خورده خواهد داشت. دو تیم تا به حال 3 بار به مصاف یکدیگر رفتند که هر 3 دیدار با برتری یونایتد به پایان رسیده است. دیدار رفت نیز با برتری 2-1 قرمزپوشان تمام شد.

منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال با کسب 8 امتیاز از 5 بازی در رده ی دوم جدول گروه هستند و یک تعقیب کننده نزدیک به نام آیندهوون دارند. در صورتی که یونایتد در این بازی موفق به کسب پیروزی نشود و آیندهوون بتواند زسکامسکو از پیش حذف شده را شکست دهد، یونایتد از صعود به دور بعد بازخواهد ماند و راهی لیگ اروپا خواهد شد. تیم فان‌خال حال و روز خوبی در این روزها ندارد و همین موضوع ممکن است برای این بازی به آنها صدمه وارد کند. وین رونی، مارکوس روخو، آندر هررا، فیل جونز و اشنایدرلین به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

گروه D
سویا – یوونتوس

سویا

سویا با کسب 3 امتیاز از 5 بازی در قعر جدول گروه قرار گفته است. تنها انگیزه آنها برای ادامه این است که گلادباخ مقابل سیتی شکست بخورد و آنها با کسب پیروزی مقابل یووه، به لیگ اروپا صعود کنند. سویا در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی، 2 شکست و 1 تساوی کسب کرده و روزهای پرفراز و نشیبی را سپری می‌کند. حال این دیدار می‌تواند برای انها تعیین کننده باشد. دو تیم تا به حال 2 بار به مصاف یکدیگر رفتند که دو پیروزی برای یوونتوس به ثبت رسیده است.

یوونتوس

یووه با کسب 11 امتیاز در 5 بازی اخیر، در صدر جدول گروه قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود، 5 پیروزی کسب کرده و در فرم فوق‌العاده ای قرار دارند. یووه پس از نتایج ضعیف ابتدای فصل، به خوبی توانست بر شرایط مسلط شده و روند خود را کامل دچار تغییر کرد. حال آنها برای قطعی شدن صدرنشینی باید در این دیدار به پیروزی برسند. هرنانس به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست و روبرتو پریرا و سامی خدیرا نیز به دلیل مصدومیت نمی‌توانند بانوی پیر را همراهی کنند.


 گروه D
منچسترسیتی - مونشن‌گلادباخ

منچسترسیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی، با کسب 9 امتیاز از 5 بازی خود در رده ی دوم جدول گروهشان قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر، 3 شکست و 2 پیروزی کسب کرده و در فرم ضعیفی قرار دارند. همین موضوع ممکن است روی این دیدار تاثیر گذاشته و سیتیزن‌ها نتوانند نتیجه مطلوب را کسب کرده و به عنوان تیم دوم صعود کنند. سیتی چند هفته ای است که نتوانسته فرم ابتدای فصل خود را تکرار کند و مصدومیت کمپانی، آگوئرو و دیگران، مسلما روی این روند بی تاثیر نبوده است. آبی پوشان برای دیدار امروز نیز آگوئرو و کمپانی را در اختیار نخواهند داشت.

موشن‌گلادباخ

مونشن گلادباخ با کسب 5 امتیاز از 5 بازی خود، در رده ی سوم جدول گروه قرار گرفته است .آنها عملا از دور بعد رقابت‌ها حذف شده اند ولی در تلاش خواهند بود تا صعود به لیگ اروپا را قطعی کنند. سویا نیز شانس صعود به لیگ اروپا را دارد ولی برای احیاء این شانس باید مقابل یووه به پیروزی برسند و امیدوار باشند مونشن گلادباخ از سیتی امتیاز نگیرد. مونشن گلادباخ در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده که پیروزی مقابل بایرن از نتایج قابل توجه آنهاست.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار