سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان؛

خدمات رسانی جمعیت هلال احمر کردستان طی دو روز گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: طی دو روز گذشته 30 تیم و 30 خودرو عملیاتی این جمعیت در جاده‌های استان حضور داشته و کار خدمات رسانی به مردم را انجام داده‌اند.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، حسن خدابنده‌لو گفت: در پی بارش برف و کولاک در دو روز گذشته در استان کردستان، شاهد انسداد برخی از محورهای استان بودیم که سه هزار و 500 نفر طی این مدت دچار حادثه شدند.

وی از اسکان 2 هزار و 500 نفر توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان در پایگاه‌ها و مساجد شهرستان‌های قروه، دیواندره، بیجار و سقز خبر داد و افزود: همچنین 2 هزار و 500 تخته پتو و 2 هزار و 500 جیره غذایی خشک میان در راه ماندگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در ادامه سخنان خود به انتقال دو مادر باردار به مراکز درمانی اشاره کردوگفت: این دو مورد در روستاهای شهرستان قروه و بانه بودند که توسط آمبولانس این جمعیت و با همراهی مامای مرکز بهداشت٬ به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی همچنین ازامداد رسانی به مینی بوس زائران در راه مانده خبر داد و افزود: مقصد این زائران استان آذربایجان غربی بود، این جمعیت کار امدادرسانی به زائران را انجام داده و اقلام خوراکی و وسایل گرمایشی را میان آنها توزیع کرد.

خدابنده لو در پایان گفت: طی دو روز گذشته 30 تیم و 30 خودرو عملیاتی این جمعیت در جاده‌های استان حضور داشته و کار خدمات رسانی به مردم را انجام داده‌اند.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.