سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف اسکناسهای 500 یورویی در رودخانه دانوب!

نیروهای پلیس اتریش در پی کشف علت این موضوع هستند که چگونه اسکناس های یکصد و پانصد یورویی به ارزش بیش از یکصد هزار یورو در داخل رودخانه دانوب این کشور پیدا شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی پلیس وین گفت: تحقیقات پلیس نشان می دهد هیچگونه فعالیت بزهکارانه که در آن این مقدار پول ناپدید شده باشد در این منطقه صورت نگرفته است.

روزنامه اوستریخ نیز اعلام کرد: مرد جوانی که این اسکناس ها را دیده بود با پریدن به داخل آب، آنها را بیرون آورد. افرادی که در نزدیکی وی قرار داشتند با تصور این که این فرد قصد خودکشی دارد به پلیس خبر دادند و لحظاتی بعد نیروهای امنیتی سر رسیدند. در شرایط کنونی، این مرد جوان تلاش می کند سهمی از این پول را به دست آورد.

سخنگوی پلیس گفت: این مرد جوان گفته است قصد داشت اسکناس ها را به پلیس تحویل دهد ولی مسئله این است که آیا این پول را پلیس کشف کرده است یا این فرد جوان.

در اتریش هرکسی که پولی را پیدا کند و آن را پیش پلیس ببرد، می تواند بین پنج تا ده درصد مبلغ را به دست آورد و در صورتی که صاحب اصلی پول ظرف یک سال پیدا نشود، این فرد می تواند کل مبلغ پیدا شده را دریافت کند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما
 برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.