سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

داوری: انتخابات مجلس برای احمدی‌نژاد اولویت ندارد

مشاور وزیر کشور در دولت دهم و یکی از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد گفت: انتخابات مجلس برای احمدی‌نژاد اولویت ندارد.

عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بیانیه انتخاباتی اخیر رئیس دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: مطالب عنوان‌شده در این بیانیه تازگی نداشت چرا که بارها هم خود احمدی‌نژاد و هم کسانی که با او کار می‌کنند، برنامه‌ریزی وی برای انتخابات را رد کرده اند.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس برای احمدی‌نژاد اولویت ندارد، افزود: احمدی‌نژاد در همایشی با حضور حامیانش که مردادماه امسال برگزار شد، صراحتا "مقابله با تحریف گفتمان امام(ره) و انقلاب و خط نفوذ" را از اولویت‌های اصلی خود عنوان کرد.

مشاور وزیر کشور در دولت دهم در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 جزء اولویت‌های انتخاباتی احمدی‌نژاد محسوب می‌شود گفت: احمدی‌نژاد عدم فعالیت انتخاباتی را به انتخابات مجلس محدود نکرده و بیانیه‌ای که از سوی دفتر وی در این باره منتشر شد، انتخابات سال 96 را نیز شامل می شود.

داوری در واکنش به برخی تحلیل‌ها مبنی بر مهیانبودن فضای سیاسی کشور برای احمدی‌نژاد ابراز کرد: همه نظرسنجی‌های دستگاه‌های دولتی نشان می‌دهد که احمدی‌نژاد و حامیان وی در میان توده‌های مردم از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. 

شایان ذکر است؛ دفتر محمود احمدی‌نژاد روز یکشنبه (15 آذر) در اطلاعیه ای فعالیت وی برای انتخابات را تکذیب کرد.(برای مشاهده این خبر اینجا کلیک کنید.)

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.