سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهرستان نور

با اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی در شهرستان نور 4کيلو و885 گرم مواد مخدر کشف و 28 عامل افيونی در اين شهرستان دستگير شدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛  فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت : به منظور ارتقای امنيت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان طرح پاکسازی مناطق آلوده در اين شهرستان به مرحله اجرا درآمد .

سرهنگ علی اوسط گرجی پور افزود : در اجرای اين طرح ، ماموران با بکارگير منابع اطلاعاتی موثق به شناسائث ودستگيرث 28 نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اين شهرستان شدند .

وی گفت : ضمن هماهنگی با مراجع قضائی در بازديد از محل های آلوده به مواد مخدر و اسکان اين عاملان سودجوی مواد مخدر 4 کيلو و885 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد .

سرهنگ گرجی پور در ادامه با اشاره به اين که ، برای مقابله با پديده شوم اعتياد ، اولين و موثرترين اقدام در جهت پيشگيری از ابتلای جوانان کنترل والدين بر رفتار فرزندان است ، خاطر نشان کرد : يقينا برقراری روابط دوستانه و آگاهانه والدين با فرزندان و توجه به نيازها و اقتضائات سنی جوانان می تواند از انحراف آنها به طرز جشمگيری پيشگيری کند .

وی از شهروندان خواست : برای داشتن محيطی امن وجوانانی سالم با پليس همکاری کنند و هرگونه اطلاعات واخباری را به مرکز فوريتهای پليسی 110 اعلام کنند .

انتهای پیام/ی

برچسب ها: اجرای ، طرح ، پاکسازی ، مناطق ، آلوده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.