سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شریفیان پور: انگ دوپینگ به ذوب آهن نمی‌چسبد

پزشک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنان ما سالم بازی ‌می‌کنند، اما از حاشیه جدا نیستند.

امیرحسین شریفیان پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برخی شایعات مبنی بر دوپینگ بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: این صبحت‌ها درباره باشگاه ذوب آهن به هیچ وجه منطقی نیست و فکر می‌کنم این موارد جز با انگیزه تخریب ذوب آهن چیز دیگری نباشد نمی دانم چرا هر روز به گونه‌ای به تیم ما ان می‌زنند، یک روز باند اصفهانی‌ها را مطرح می‌کنند و روز دیگر برچسب دوپینگی بودن را به ما می‌چسبانند.

وی ادامه داد: تست دوپینگ از بازیکنان ما در هفته اول فصل گرفته شد و پس از آن در بازی مقابل تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و صبای قم دو بار دیگراز بعضی بازیکنان تیم تست گرفتند.

هر زمانی نیز از کمیته ضد دوپینگ به ما مراجعه می‌کردند تمام موارد کتبی را در اختیار آنها قرار دادیم. ذوب آهن نیازی به این گونه موارد ندارد و همه بدنسازی‌ها شرایط در باشگاه به صورت طبیعی صورت می‌گیرد.

پزشک تیم  فوتبال ذوب آهن اصفهان افزود: تیم ما با رنج سنی پایین در این فصل لیگ برتر شرکت کرده است اما رسانه‌ها با  مهدی رجب زاده و قاسم حدادی‌فر مصاحبه می‌کنند و این شایعات را مطرح می‌کنند.

وی اضافه کرد: گناه این دو بازیکن چیست که سالم بازی می‌کنند و می‌توانند در این زمان نیز یک مهره قابل تاثیر گذار در تیم باشند. تیم ما در آستانه بازی‌های آسیایی است و همه ایران باید ذوب آهن را نماینده خودشان در این مسابقات بدانند و با برخی صحبت‌ها برای این تیم خوب حاشیه سازی نکنند.

شریفیان پور در خصوص حساسیت باشگاه ذوب آهن در این گونه موارد اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن و خود سعید آذری مدیر عامل باشگاه به شدت این موارد را پیگیری می‌کنند.

من از خصوصی‌ترین موارد بازیکنان باخبرم و می‌توانم با اطمینان اعلام کنم تیم ما یکی از سالم‌ترین تیم‌های لیگ است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کادر فنی تیم و همه اعضای باشگاه برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند و خوشبختانه توانستیم دونده‌ترین تیم‌های لیگ را در اختیار داشته باشیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.