سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زارع زاده مهریزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

جزئیات جلسه کمیسیون شوراها با "ابتکار" و "ابراهمیان"

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با معصومه ابتکار و سخنگوی شورای نگهبان را تشریح کرد.

دخیل عباس زارع مهریزی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار مجلسگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در رابطه با جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود در مجلس گفت: معصومه ابتکار"رئیس سازمان محیط زیست" میهمان جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس بود که گزارشاتی در رابطه با رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون موضوعات مربوط به محیط زیست به اعضای کمیسیون ارائه داد.

وی افزود: ابتکار همچنین در رابطه با بحث روخانه ها، ریز گردها، پاکسازی شهرها، بنزین و همچنین مراتع و جنگل‌ها گزارش به کمیسیون ارائه کرد.

نماینده مردم مهریز و بافق در ادامه متذکر شد: همچنین در ادامه جلسه اعضا کمیسیون سوالاتی را پیرامون نحوه عملکرد محیط زیست و تعامل آن با مردم مخصوصا بحث روستاها و واگذاری حفاظت از محیط زیست به مردم و مشارکت دادن آنها و آموزش به مردم در رابطه با محیط زیست مطالبی را مطرح کردند که خانم ابتکار پاسخ‌هایی را در رابطه با سوالات مطروحه نمایندگان ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون شوراه و امور داخلی مجلس بیان داشت: علاوه بر ابتکار ،کمیسیون میزبان سخنگوی شورای نگهبان هم بود که ایشان هم در رابطه با 6 ابهامی که در قانون انتخابات مطرح است توضیحاتی را به اعضای کمیسیون ارائه کردند و قرار شد این کمیسیون برای رفع ابهامات مدنظر بررسی مجددی در موضوع مذکور داشته باشد.

انتهای پیام.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.