سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالقانی:

هدف اصلی برپایی موکب ، حضور پررنگ خانواده فوتبال در راهپیمایی اربعین بود

عضو هیأت رئیسه مجمع سازمان لیگ و رئیس هیأت فوتبال خوزستان گفت: امسال برای اولین بار موکبی را در مرز چزابه برای استقبال از زائران اربعین حسینی که قصد اعزام به کربلای معلی را داشتند، برپا کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان عبدالکاظم طالقانی در این باره افزود: در یک ماه برپایی این موکب بین 100 تا 150 نفر در این موکب به صورت شیفتی به زائران خدمات رسانی کردند، همچنین بیش از 50 میلیون تومان برای تهیه غذا وعصرانه از منابع کمک های مردمی و هیأت های ورزشی در این موکب هزینه شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع سازمان لیگ گفت: با توجه به اهمیت مرز چزابه نسبت به سایر مرزهای بیش از 500 هزار نفر از این مرز برای راهپیمایی اربعین به کشور عراق عزیمت کردند.

این مقام مسئول تاکید کرد: هدف اصلی برپایی این موکب حضور پررنگ جامعه ورزش بویژه خانواده فوتبال در حرکت عظیم راهپیمایی اربعین بود تا به وظیفه خود دراین رابطه جامع عمل بپوشانیم.

وی افزود: در زمان برپایی این موکب وزرا ، مسئولان کشوری و استانی که برای بازدید به مرز چزابه سفر کرده بودند از برپایی این موکب تشکر و قدردانی کردند.

طالقانی بیان کرد:هیأت فوتبال استان خوزستان در طول سال به مناسبت های مختلف از جمله هفته دفاع مقدس ،ماه مبارک رمضان و لیالی قدر ،عاشورا و تاسوعا و اعیاد مهم مذهبی برنامه های مختلفی را با همکاری باشگاه های استان برگزار کرده است.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.