عضو هیات رییسه کمیته فوتسال گفت: دیدار ناتمام گیتی‌پسند و منصوری قرچک با نتیجه 4 بر صفر به نماینده قرچک واگذار شد.

منصوری برنده بازی نیمه تمام فوتسال شدسعید نجاریان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: جلسه فوریتی در خصوص تصمیم‌گیری بازی حاشیه‌ای گیتی‌پسند و منصوری قرچک امروز برگزار شد که در این جلسه اعضای هیات رییسه کمیته فوتسال، نماینده داوری، نماینده فدراسیون، مدیران عامل گیتی‌پسند و منصوری قرچک حضور داشتند.

نجاریان در ادامه عنوان کرد: با توجه به گزارش نماینده فدراسیون فوتبال و داوری و ادله مدیر عاملان باشگاه‌ها و فیلم‌هایی که در خصوص حواشی بازی مشاهده شد احکام زیر تصویب شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه نتیجه بازی نیمه تمام در اختیار سازمان لیگ قرار می‌گیرد و با نگاه به ضرب‌و‌شتم داور در این بازی پرحاشیه، امتیاز بازی گیتی‌پسند و منصوری با نتیجه 4 بر صفر به نماینده قرچک واگذار شد.

عضو هیات رییسه کمیته فوتسال گفت: با توجه گزارش نماینده فدراسیون در خصوص نبود امنیت در سالن مسابقه، کمیته انضباطی در خصوص باشگاه گیتی‌پسند و خاطیان تصمیم‌گیری می‌کند.

نجاریان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به گزارش نماینده داوری مبنی بر سهل‌انگاری داور در خصوص گل صحیح گیتی‌پسندی‌ها و چشم پوشی از آن باعث ایجاد حاشیه شد و در خصوص غفاری نماینده داوری سازمان لیگ تصمیم‌گیری در خصوص داوران این بازی به کمیته انضباطی و کمیته داوران محول می‌شود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار