سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اعلام برنامه های هفته وقف درکرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : برگزاری چهارمین همایش وقف و رسانه در کرمانشاه یکی از مهمترین برنامه های هفته وقف است.


 کرمانشاه؛ حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی گفت: اصحاب رسانه به عنوان یاوران راستین و ترویج کننده فرهنگ وقف در جامعه هستند و خواستار توجه ویژه آنها به مباحث حوزه وقف در راستای ترویج این سنت حسنه در جامعه شد.

وی در ادامه اشاره ای هم به دیگر برنامه های هفته وقف در استان کرمانشاه داشت و غبار روبی و عطرافشانی بقاع متبرکه استان و افتتاح نمایشگاه و ایستگاه همه واقف باشیم، نواختن زنگ وقف در مدارس و ... را از جمله برنامه های گرامیداشت هفته وقف در استان کرمانشاه عنوان کرد.

برگزاری تجمع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در بقاع متبرکه و افتتاح نمایشگاه نرم افزارهای قرآنی در سطح استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، قرائت زیارت ازبعید پیامبر اکرم(ص)، برگزاری مراسم شهادت امام رضا(ع) و ویزیت رایگان بیماران کم بضاعت در سطح استان، اجرای همایش یاوران وقف و تجلیل از واقفین نیک اندیشاز دیگر برنامه های پیش بینی شده در ایام هفته وقف استکه حسینی اراکی از آنها یاد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: برگزاری نشست های تخصصی با بازاریان، علماء، دانشگاهیان و هنرمندان، برگزاری نشست تخصصی وقف ویژه بانوان و برگزاری همایش بانوان واقف و... از دیگر برنامه های هفته وقف در استان خواهد بود.

حسینی اراکی هدف از اجرای این برنامه ها را آشنا کردن مردم با فرهنگ وقف و استفاده حداکثری از ظرفیت بقاع متبرکهجهت ترویج این سنت حسنه عنوان کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه از 18 تا 25 آذرماه به نام هفته وقف نامگذاری شده است، گفت: شعار امسال هفته وقف "همه واقف باشیم"است.

گفتنی است :همایش وقف و رسانه 16 آذر ماه سال جاری در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: کرمانشاه ، اعلام ، هفته ، وقف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.