سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید دو میلیون تنی با اجرای پرورش ماهی در قفس

مدیرعامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان گفت: طبق آمار سال گذشته کل تولید محصولات شیلات از طریق صید و پرورش حدود 650 الی 700 هزار تن بوده اما با اجرای پرورش ماهی درقفس تولید ماهیان در قفس به دو میلیون تن خواهد رسید.

ارسلان قاسمی مدیر عامل اتحادیه تکثیر و پرورش آبزیان کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص پرورش ماهی در قفس اظهار کرد: با توجه به امکانات توانمندی‌های کشور پرورش بسیاری از ماهیان در قفس امکان پذیر بوده و از طرفی در استان‌های مازندران و گلستان در خصوص پرورش ماهیان خاویار در قفس اقداماتی انجام شده و گفتنی است که با این شیوه می‌توانیم تولید محصولات شیلات را در کشور را افزایش دهیم.

وی افزود: طبق آمار سال گذشته کل تولید محصولات شیلات از طریق مدیر و پرورش حدود 650 الی 700 هزار تن بوده اما با اجرای پرورش ماهی درقفس تنها تولید ماهیان در قفس به دو میلیون تن خواهد رسید.

قاسمی با اشاره به برداشته شدن تحریم‌ها تصریح کرد: در واقع برداشته شدن تحریم‌ها موجب حذف دلالان، بهبود شرایط سیستم‌های بانکی و در نهایت توسعه رونق و صادرات خواهد شد.

مدیر عامل اتحادیه و تکثیر و پرورش آبزیان یاد آور شد: درکشور ما به سبب تخریب محیط زیست و فقدان آب شیرین این طرح می‌تواند جایگزین مناسبی برای صید و پرورش آبزیان باشد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.