سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تشدید بازرسی‌ها از اصناف مشهد در اطراف حرم رضوی

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد از تشدید بازرسی از اصناف و اماکن اقامتی و زیارتی برای رفاه حال زائران در دهه آخر صفر خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عبدالله افشار گفت: اتاق اصناف مشهد هرساله در ایام پایانی ماه صفر عملیات بازرسی خود را تشدید می‌کند.

وی افزود: این بازرسی بیشتر از اصناف و هیئت مذهبی و اماکن های اقامتی و زیارتی در اطراف حرم رضوی است که بیشتر برای رفاه حال زائران در ایام دهه آخر صفر صورت می‌گیرد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مشهد با اشاره به اینکه تجدید بازرسی از اصناف بیشتر در ایام آخر صفر انجام می‌گیرد، اظهارداشت: علاوه بر نیازهای زائران در این ایام سری هم به نانوایی‌های اطراف حرم زده می‌شود، تا نیازهای نانوایی‌ها و همچنین نوع پخت آنها بررسی و موانع را به اتحادیه گزارش تا برطرف شود.

وی تصریح کرد: در این بازرسی ها اگر اصنافی بر خلاف نرخ مصوبات و ارائه فاکتور کار انجام دهد جلوگیر می‌شویم و همچنین اگر اماکن اقامتی و زیارتی هم براساس نرخنامه و مصوبات پیش نرود را مانع خواهیم شد.

افشار خاطر نشان کرد: این تجدی بازرسی در تمامی نقاط شهر مشهد صورت می‌گیرد اما در دهه آخر صفر بیشترین اختصاص را به منطقه ثامن و اماکن اقامتی و زیارتی اطراف حرم داده می شود.

وی گفت: تعداد بازرسان در این مدت 60 نفر در 6 پایگاه به صورت شبانه روز در حال انجام کار هستند که علاوه بر بازرسان اتاق اصناف، بازرسان اتحادیه‌ها هم همکاری دارند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.