سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار دوستانه ذوب آهن و سایپا در اصفهان

تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران در اصفهان دیداری دوستانه برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از چهار روز استراحت در حالی تمرینات خود را از صبح امروز در مجموعه ملت اصفهان آغاز کرد که دو بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی امید در ترکیه حضور دارند و نمی‌توانند سبزپوشان اصفهانی را در چند بازی آینده همراهی کنند.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از صعود به فینال جام حذفی و برتری مقابل پدیده مشهد در هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 14:30 دقیقه روز دوشنبه هفته آینده به مصاف دیگر تیم مشهدی لیگ می‌رود.

دیدار دوستانه سایپای تهران و ذوب آهن اصفهان 

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از وقفه‌های طولانی لیگ قرار است روز سه شنبه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم فوتبال سایپا تهران برود.

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان در این باره گفت: با توجه به تعطیلات متعدد لیگ و به منظور آماده نگه داشتن شرایط بازیکنان برای ادامه مسابقات از باشگاه سایپا تهران درخواست کردیم تا در یک بازی دوستانه در اصفهان به مصاف این تیم برویم.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه ذوب آهن تمام هزینه‌های تیم فوتبال سایپا را برای این بازی دوستانه بر عهده گرفت که با موافقت مدیر عامل باشگاه سایپا و سرمربی این تیم بازی تدارکاتی را در اصفهان برگزار خواهیم کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن ، سایپا ، تیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.