سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«عاليجناب» به پايان رسيد + تصاویر

گروه توليد سريال «عاليجناب» در آغاز سومين ماه توليد خود در هوای باراني تهران طبق برنامه از قبل اعلام شده به كار خود خاتمه دادند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در این مجموعه كه  با داستانی اجتماعی از زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی روبرو هستیم چالش های زیادی برای مخاطب به وجود خواهد آمد و شخصیت های داستان در این میان با اتفاقات و حوادث مختلفی روبرو میشوند.

پروژه به تهیه كنندگی مشترك مسعود ردایی و علی حضرتی و نگارش و كارگردانی سام قریبیان جلوی دوربین رفته است كه به لحاظ  سوژه، كیفیت و ساخت نسبت به سریال های تلویزیون و شبكه خانگی كاملا متفاوت و ویژه است.

مسعود ردایی سرمایه گذار و تهیه كننده سریال عالیجناب درباره تولید محتوای بصری در فضای شبكه خانگی میگوید: شبكه نمایش خانگی  یك رسانه تأثیر گذار است  و این شبكه نیازداردتا نویسندگان،كارگردانها و تهیه كنندگان آثارخودرا در قالب داستانها و ژانرهای مختلف  براساس سلیقه مخاطبان عرضه دارند. باید توجه داشت این كمیت تولید فیلم وسریال همراه با كیفیت ووفاداری به مخاطبان باشد. نقطه ضعفی كه نمایش خانگی در سالهای گذشته از آن ضربه خورده است. خوشبختانه هم اكنون سریالهای جذابی تولیدشده ویا در حال تولید است كه میتواند مورد استقبال مخاطبان عزیز قرارگیرد. موضوع دیگر دانلودهای غیرقانونی است كه متاسفانه مسؤولین ابزارهای مقابله با آن را ندارند و یا بعلت ناهماهنگی و نابسامانی ، آن را به حال خود رها كردندواین به منافع صاحبان اثر لطمه وخسارت جدی وارد میكند." 

او با پایان یافتن فیلمبرداری مجموعه «عالیجناب» و پیش بینی برای جذب مخاطب سریال گفت: طبق برنامه ریزی ها سر زمان مشخص شده تولید به پایان رسید،ضمن خسته نباشید به همه عوامل ،بایدمنتظربودتا نظرمخاطبان را بسنجیم . برداشت و پیش بینی ما استقبال از این مینی سریال با نگاهی نو است اما نظرمخاطبان برای ما اهمیت ویژه ای دارد، لذا تداوم ساخت وتولید فاز دوم سریال را منوط به استقبال بیندگان نمودیم. این سریال 13 قسمت است كه در این مرحله شش قسمت آن تولید میشود.


بازیگران این سریال به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلااوتادی، حسین پاكدل،پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحردولتشاهی،امید روحانی، وحیدرونقی، علیرضا رییسی، حسین سلیمانی،پرویز سیرتی،رضا شریف نژاد،آزاده صمدی،میثم عبدی، حسین عرفانی، سام قریبیان، احسان كرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی، مهتاج نجومی و حسین یاری.

«عالیجناب» برخلاف تصور همگی یك اثر سیاسی نیست و ویژگی هایی به لحاظ گره های روایتی و قصه دارد كه می تواند برای مخاطب جذابیت و هیجان دنبال كردن ایجاد كند. 

این سریال ١٣ قسمتی فراز و نشیب های بین ٦شخصیت اصلی داستان را به تصویر می كشد

عوامل «عالیجناب» عبارتند از:نویسنده و كارگردان:سام قریبیان مدیر فیلمبرداری:مرتضی هدایی، مدیر تولید:میثم كائد، جانشین تولید: نیما شهریاری، مدیر صدابرداری:ایرج شهزادی، طراح صحنه:سیامك كاری نژاد، دستیار اول كارگردان و برنامه ریز:عادل معصومیان، طراح لباس:مهناز غنی،تدوین:بهرام دهقانی، مدیر تدارکات: رضا حسین زاده، تیم بدلكاری ١٣ارشا اقدسی و مهسا احمدی،آهنگساز:شورا كریمی،عكاس:حبیب مجیدی،مدیر تبلیغات و مشاور رسانه ای: شیوا آبا، تهیه كنندگان:مسعود ردایی و علی حضرتی.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.