سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

وزیر بهداشت از دو مرکز درمانی شهرستان بهشهر بازدید کرد

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی روز پنج شنبه از دو مرکز درمانی شهرستان بهشهر بازدید و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به بیماران مستقر در این بخش ها قرار گرفت .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر هاشمی در جریان این سفر یکروزه از بیمارستان امام خمینی و همچنین کلینیک تخصصی طوبی بهشهر بازدید کرد .

وی در پایان این بازدید اظهار کرد :حل دائم و کامل مشکل مرتبط با درمان و ارائه خدمات گوناگون پزشکی در بهشهر نیازمند تکمیل بیمارستان در دست احداث ابن شهر است .

هاشمی بیان کرد : بیمارستان امام قدمتی بیش از 70 سال دارد و به دلیل فرسودگی فراوان نمی تواند خدمات لازم و شایسته را به بیماران ارائه کند .

وی بیان کرد : در سال های گذشته عملیات ساخت بیمارستان جایگزین بهشهر آغاز شد اما به دلیل کمبود بودجه و اعتبار ، زمان دقیق بهره برداری ازآن مشخص نیست .

وزیر بهداشت اظهار کرد : با ارائه پیشنهاد به دولت ، تلاش می کنیم بودجه لازم برای تکمیل و اتمام این بیمارستان در بودجه سال آینده گنجانده شود که در آن صورت امیدواریم تا پایان عمر دولت تدبیر و امید شاهد بهره برداری از آن باشیم .

هاشمی ادامه داد: در حال حاضر در شهرهای بهشهر ، تنکابن و قائمشهر ، عملیات ساخت بیمارستان های جایگزین ادامه دارد که در میان این بیمارستان ها ، مرکز درمانی در حال ساخت بهشهر با 73 درصد دارای پیشرفت بهتر و قابل قبول تری است .

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات فعلی درمانی بهشهر ، ناتمام ماندن طرح گسترش اورژانس این شهر است که با توجه به نگاه ویژه دولت به ارائه مطلوب درمانی ، این بخش درمانی تا پایان امسال و با افزایش چندین تخت ویژه اورژانس به بهره برداری می رسد .

وزیر بهداشت در ادامه این سفر همچنین از کلینیک تخصصی طوبی بهشهر بازدید و با ابراز رضایت از خدمات ارائه شده به بیماران مراجعه کننده ، وعده کرد امکانات مناسب و مورد نیاز از طریق دانشگاه علوم پزشکی مازندران به این کلینیک اهدا شود .

فرماندار بهشهر هم در این بازدید با اشاره به برخی کمبودهای امکانات درمانی گفت : یکی از تجهیزات مورد نیاز و ضروری بیماران این شهرستان ، دستگاه ام آر آی و سی تی اسکن است .

سیدخالق سجادی اظهار کرد : دستگاه سی اتی اسکن فعلی مورد استفاده به دلیل فرسودگی و خرابی های مکرر ، امکان استفاده دائم را ندارد و به همین دلیل بیماران مجبور به حضور در بخش های خصوصی و یا شهرهای اطراف هستند .

وی افزود : نبود حضور چشم پزشک متخصص مستقر در بهشهر ، از دیگر کمبودهای درمانی این شهرستان است که انتظار داریم در راستای ارائه خدمات مطلوب دولت به بخش های درمانی ، در آینده نزدیک شاهد برطرف شدن این مشکل باشیم .

وزیر بهداشت و درمان پس از این درخواست فرمانداربهشهر وعده داد از هفته آینده یک چشم پزشک متخصص در بیمارستان دولتی امام خمینی بهشهر مستقر شود .


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.