سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسویان: میزبانی درصد المپیکی شدن هندبال را افزایش می‌دهد

داور بین‌المللی هندبال ایران با تمجید از دیدارهای تیم کشورمان در انتخابی المپیک از شانس صعود به این رویداد ورزشی در صورت گرفتن امتیاز میزبانی گفت.

علیرضا موسویان درگفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به یقین با حضور تیم‌های قدرتمند در انتنخابی المپیک منطقه آسیا، ارزش مقام ایران را بالاتر می‌برد. 

داور بین‌المللی هندبال کشورمان ادامه داد: با توجه به این که به عنوان کوبل داوری ایران همراه مجید کلاهدوزان، از نزدیک شاهد رقابت‌ها بودیم و باید بگوییم، ملی‌پوشان هندبال کار کوچکی نکردند. غیر از قطر که فقط یک بازیکن قطر داشت و بقیه تبعه بودند، ایران نمایش قدرتمندانه‌ای مقابل دیگر تیم‌ها داشت. 

موسویان با اشاره به پیشنهاد میزبانی ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک، اضافه کرد: با توجه به این نکته و اگر میزبانی ایران قطی شود و تیم‌های همگروه ایران هم مشخص شوند، آنوقت می‌توان درباره شانس حضور ایران در المپیک صحبت کنیم. 

وی همچنین اظهار کرد: بدون شک اگر امتیاز میزبانی این رقابت‌ها را بگیریم، امتیاز مثبتی برای کشور ماست و می‌توانیم، صعود به المپیک را جشن بگیریم. 

موسویان با تقدیر و تشکر از رسانه‌ها، به ویژه باشگاه خبرنگاران جوان برای پوشش کامل و کم‌نقص اخبار رقابت‌های هندبال جام ملت‌های آسیا صحبت‌هایش را به پایان برد. 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.