ابوالحسن مهدوی گفت:ما اردوی تدارکاتی آلمان و تورنمنت لهستان را به همراه تیم‌های خوب دنیا پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ابوالحسن مهدوی در مورد نتایج تیم ملی هندبال ایران در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: در این مسابقات لژیونرها  را نداشتیم .  ما مقابل یک تیم چند ملیتی به نام  قطر قرار گرفتیم که  خود را مدعی قطعی صعود به المپیک می داند.البته تلاش  ملی پوشان ایران  مقابل آنها عالی بود و من به آنها افتخار می‌کنم. 

وی در ادامه افزود: ما اردوی تدارکاتی آلمان و یک تورنمنت با ارزش را در لهستان به همراه تیم‌های خوب دنیا برای تیم ملی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک پیش‌بینی کرده‌ایم. 

وی در مورد حاشیه‌های مطرح شده درباره سرپرست تیم ملی تصریح کرد: سرپرست تیم ملی در قطر دچار بیماری شد و به خاطر وخامت حال ایشان ترجیح دادیم به تهران برگردد.

وی در ادامه در مورد استکی گفت:الله‌کرم استکی نیز چند ماه بود که خانواده خود را ندیده بود. او از ما خواست چند روزی به او مرخصی بدهیم و در نهایت با مرخصی یکی، دو روزه او موافقت شد  که همه این موارد عین صداقت بود و با هماهنگی کامل صورت گرفت. 

رئیس فدراسیون هندبال در مورد ادامه فعالیت  سرمربی تیم ملی هندبال گفت: ما به شدت از عملکرد عرفان اسماعیلاجیچ  رضایت داریم . تیم در وضعیت مناسبی قراردارد و بهتر است امور تیم را به کادر فنی بسپاریم. 

انتهای پیام/



برچسب ها: هندبال ، قطر ، چندملیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار