سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

برگزاری مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (س) در رشت

در آستانه اربعین حسینی مراسم ویژه خطبه خوانی حضرت زینب (س) در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در این مراسم که صبح امروز با همکاری گروه هنری بسیج صداو سیمای مرکز گیلان در کانون بسیج رشت برگزار شد گفت: حضرت زینب(س) با خطبه خوانی خود در بازار اهانت شام ، ضمن روایتگری نهضت و قیام عاشورا ،  مظلومیت شهدای کربلا را نوحه سرایی کرد.

 سرهنگ مجید دوهندو افزود: حضرت زینب(س)  با خطبه خوانی  قاطع و کوبنده خود در برابر کفر و استکبار ایستاد و با افشاگری جنایات دشمنان علیه امام حسین (ع) و یارانش،  چهره پلید دشمنان را به همه شناساند.

 وی  الگو پذیری از فرهنگ و قیام عاشورا را مهمترین درس زندگی و مقابله با استکبار جهانی اعلام کرد و افزود: امروزه رزمندگان  ایثارگر ما در دفاع از حرم شریف حضرت زینب (س) به نوعی ضمن نشان دادن ارادت خود به اهل بیت عصمت و طهارت، درس پذیری خود را از نهضت عاشورا به جهانیان نشان می دهد.

 سرهنگ دوهندو  گفت: با وجود  گروهک های تروریستی و اقدامات جنایات کارانه دشمنان در منطقه  اما  مردم ولایتمدار با حضور میلیونی و چشمگیر خود در مراسم  اربعین حسینی ضمن لبیک یا حسین، شور حسینی و عشق به اهل بیت را به جهانیان اعلام می کنند.


انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.