سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کار آمدی دستگاه‌های اداری ملارد در مقایسه با سال گذشته

معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد گفت: پیرو بررسی‌ها و ارزیابی‌های انجام شده، کارآمدی و نظم انسجام دستگاه‌های اداری فعال در این شهرستان در مقایسه با سال گذشته با افزایش مطلوبی همراه بوده است.

مجتبی شاهقلیان، معاون سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی فرمانداری ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مجموعه فرمانداری این شهرستان نقش بسزایی را برای عنصر هماهنگی و همگرایی بین دستگاهی قائل است و در طول 2 سال اخیر برای ارتقای سطح نظم و همسویی تدابیر و تمهیدات ویژه‌ای را اتخاذ کرده است.

وی افزود: با وجود نوپا بودن شهرستان ملارد در زیر ساخت‌های اداری، سعی شد با عنایت به ظرفیت‌های موجود، حداکثر بازدهی حاصل شود.

شاهقلیان گفت: خوشبختانه در این حوزه به توفیقات حائز اهمیتی  نائل شده‌ایم و پیرو بررسی‌های انجام شده میزان کارآمدی و راندمان فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای اداری فعالی در این شهرستان در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

معاون سیاسی، انتظامی و امنیتی فرمانداری ملارد یادآور شد: نباید از تلاش فزاینده روسا و بدنه دستگاه‌های اداری به سادگی گذشت و امیدواریم این روند در آینده با سرعت و شتاب هر چه بیشتری استمرار یابد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجا کلیک کنید. 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.