سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

پیکر دو تن از حجاج اردبیلی هنوز شناسایی نشده است

رئیس سازمان حج و زیارت استان اردبیل گفت: هنوز پیکر دو تن از جان‌باختگان اردبیلی در حادثه منا شناسایی نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ ودود چمن آرایی افزود: پیکر دو تن از حجاج اردبیلی به نام‌های موسی افغانی اصل و احمد ستوده هنوز شناسایی نشده و پیگیری و اقدامات لازم برای احراز هویت و کشف پیکر این دو حجاج اردبیلی با جدیت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های مرحوم افغانی اصل و احمد ستوده برای آزمایش دی.ان.ای به عربستان سعودی اعزام شده‌اند، گفت: با پیگیری‌های انجام شده قرار است اعضای خانواده نامبرده‌ها در عربستان با دادن آزمایش در تشخیص هویت این دو حجاج اردبیلی کمک کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت استان اردبیل بیان کرد: متاسفانه در حادثه اخیر منا عده‌ای از هموطنان ایرانی و اردبیلی جان خود را از دست دادند که با تلاش همه جانبه مسئولان سازمان حج و زیارت کشور، پیکر جان باختگان این حادثه به کشور آورده شدند و در حال حاضر پیکر 13 جان باخته ایرانی در حادثه منا شناسایی نشده است.

چمن‌آرایی افزود: دولتمردان کشور با جدیت پیگیر شناسایی پیکر جان باختگان مفقود حادثه فجیع منا هستند که امیدواریم با تلاش‌های مسئولان کشور هر چه زودتر پیکر 13 تن از مفقود شدگان نیز شناسایی شده و به خاک کشور باز گردانده شوند.

وی تصریح کرد: پیکر جان باختگان اردبیلی حادثه منا با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار اردبیلی تشییع و خاکسپاری شد و همچنان مردم متدین استان اردبیل بی صبرانه منتظر پاسخ دولت آل سعود در مورد علت حادثه منا هستند چراکه این امر به دلیل بی‌تدبیری و کوتاهی مدیران و مسئولان سعودی در مراسم حج امسال اتقاق افتاد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.