سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

اخطار زیست محیطی به یک واحد آلاینده ثلاث باباجانی

اداره حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، ازفعالیت یک کارخانه آسفالت واقع در شهرستان ثلاث باباجانی، با صدور اخطاریه جلوگیری کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اداره حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، ازفعالیت یک کارخانه آسفالت واقع در شهرستان ثلاث باباجانی، با صدور اخطاریه جلوگیری کرد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: در پاسخگویی به شکایت های مردمی به این اداره مبنی بر ایجاد آلودگی شدید هوا  به وسیله یک کارخانه آسفالت، مأمورین یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی با چند نوبت حضور در محل و پایش مستمر در فواصل زمانی مختلف، محرز گردید که گرد و غبار و بخارات ناشی از فعالیت این کارخانه آسفالت بیش از حد مجاز و مغایر با استاندارد های زیست محیطی می باشد.

شیخ ویسی افزود: این آلودگیها باعث ایجاد مزاحمت برای دامداران،کشاورزان و ساکنین محل شده ، موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم کرده بود.

وی افزود: با توجه به تذکرات و توصیه های قبلی به مسئولین آن شرکت، به این واحد آلاینده اخطار و ابلاغ گردید که ظرف مدت تعیین شده توسط اداره حفاظت محیط زیست ثلاث باباجانی نسبت به تعطیل کار و فعالیت خود تا رفع آلودگی مطابق با ضوابط و استانداردهای زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست اقدام نماید.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.