کرمانشاه؛

پرداخت نشدن مطالبات بیمارستان امام رضا(ع) از بیمه های پایه

مدیر عامل بیمارستان امام رضا (ع) اظهار داشت: ضریب اشغال تخت در این بیمارستان بعد از طرح تحول نظام سلامت به 83 درصد رسیده و زایمان طبیعی 8/2 درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر عامل بیمارستان امام رضا (ع) اظهار داشت:  ضریب اشغال تخت در این بیمارستان بعد از طرح تحول نظام سلامت به 83 درصد رسیده و زایمان طبیعی 8/2 درصد افزایش داشته است.

دکتر سروش گفت: این مرکز اکنون 714 تخت مصوب دارد که با احتساب دیالیز و اورژانس تعداد تخت ها به بیش از 841 تخت می رسد.

وی افزود : کسب عنوان بیمارستان برتر در زمینه هتلینگ و دریافت لوح تقدیر از وزیر بهداشت، انجام 12 عمل پیوند مغز استخوان بدون عارضه و ساخت و تجهیز بخش 12 تختخوابی ICU با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان از نقاط قوت این بیمارستان است. 

وی از توسعه مرکز مهارتهای بالینی که یک بخش منحصر به فرد در دانشگاه های غرب کشور می باشد و همچنین از بخش کاشت حلزون گوش و بهسازی و بازسازی سیستم تصفیه خانه فاضلاب نام برد.

مدیر عامل بیمارستان امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: ایجاد معاونت پژوهشی در مرکز برای پشتوانه کارهای تشخیصی درمانی، خرید تجهیزات سرمایه ای برای کلیه خدمات تشخیصی در مرکز و سامان دهی محیط بیرونی بیمارستان و پارکینگ از پروژه های در دست اجراء برای ارتقاء خدمات این بیمارستان است.

وی افزود: یکی از مشکلات عمده بیمارستان امام رضا (ع)، محدودیت منابع مالی و عدم وصول مطالبات بیمارستان از بیمه های پایه از ابتدای سالجاری است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.