سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اعمال محدودیت ترافیکی همزمان با اربعین حسینی در اطراف حرم مطهر رضوی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از اعمال تمهیدات و محدودیتهای ترافیکی ویژه روز اربعین حسینی در محدوده اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) در مشهد خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ،سرهنگ حمیدرضا گرایلی افزود: از ساعت 6:30 روز یازدهم آذر ماه مصادف با اربعین حسینی تا پایان مراسم در مشهد مسیرهای میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، نواب صفوی، میدان بسیج، تقاطع شهید اندرزگو، چهار راه شهدا، تقاطع زرینه، گنبد سبز و میدان 17 شهریور به سمت حرم مطهر مسدود خواهند بود.

وی افزود: رفت و آمد موتورسیکلت و دوچرخه نیز در محدوده طرح ترافیک ممنوع است و پارک خودرو در اطراف حرم رضوی در رینگ زیرگذر حرم مطهر، روگذرهای نواب، شیرازی و طبرسی، خیابانهای آیت الله بهجت تا تقاطع زرینه، نواب صفوی، خیابان طبرسی، تقاطع دانش و خیابان شهید اندرزگو از ساعت 24 روز دهم آذرماه ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی با تاکید بر خودداری عزاداران از استفاده خودرو شخصی، افزود: سازمان اتوبوسرانی مشهد در روز اربعین حسینی در مسیرها و خیابانهای منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع) برای ارائه خدمت به عموم مردم فعال است.

هر سال درروزهای پایانی ماه صفر حدود سه میلیون زائر و مسافر به کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد وارد می شوند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.