سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

عضویت ۹ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی قزوین

معاون امور عمرانی استاندار قزوین از عضویست ۹ هزار نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در هفت رشته تخصصی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ منوچهر حبیبی ادامه داد: در 50 سال اخیر سه زلزله بزرگ در بوئین زهرا، آوج و الموت داشتیم که 20 هزار واحد خسارت دیدند و 2 هزار نفر تلفات انسانی نشان دهنده اهمیت نقش نظام مهندسی در ایمنی و استحکام ساخت و سازها است.

حبیبی افزود: طی سال های اخیر این سازمان اقدامات خوبی را در راستای کیفیت ساخت و سازها داشته که همراهی سازمان های مربوطه با این مجموعه قابل تقدیر است.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهار کرد: انتخابات سازمان نظام مهندسی بر اساس قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی برگزار شد و امسال نخستین دوره بود که برای تبلیغات، شیوه نامه تبلیغات داشتیم.

حامد مانی فر اضافه کرد: در انتخابات امسال 67 نفر ثبت نام کردند که یک نفر به دلیل مرتبط نبودن رشته تحصیلی، تائید صلاحیت نشد و با توجه به دستور وزیر راه در خصوص ممنوعیت حضور کارمندان وزارت راه و شهرسازی در هیئت مدیره نظام مهندسی و منع کارکنان وزارت کشور، شهرداری ها و شورای شهر، 57 نفر در این انتخابات به رقابت پرداختند که بعد از رأی گیری 11 نفر انتخاب شدند.

وی تأکید کرد: سازمان نظام مهندسی قزوین از سازمان های پیشرو در کشور است که طی زمان فعالیت، آثار خوبی را برجای گذاشته است و در حوزه مسکن مهر اقدامات خوبی داشته به طوری که در طی سه دوره ارزیابی از کیفیت مسکن مهر قزوین رتبه های نخست را کسب کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به پایین بودن میزان تخلفات مهندسان گفت: تخلفات مهندسان ما کمتر از سه درصد در سطح استان است و نشان می دهد که مجموعه اخلاق محوری داریم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.