سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

جاده های آوج آماده بازگشت مسافران اربعین حسینی

رییس اداره راه و شهرسازی آوج گفت: جاده های این شهرستان در روزهای آینده آماده بازگشت مسافران اربعین حسینی از عراق خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قزوین؛اسماعیل جعفری افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی جدید در روزهای آینده و نزدیک شدن زمان بازگشت زائران حرم حسینی، مدیریت راهداری آوج درصدد انجام زمینه های لازم برای جلوگیری از بروز سوانح جاده ای، به خصوص در گردنه های این شهرستان است.

وی ادامه داد: برای این منظور، علاوه بر آماده سازی و دپوی ماسه و نمک در نقاط حادثه خیز و گردنه های آوج، آبگرم و سلطان بلاغ، تیم های گشت 24 ساعته این اداره از یک تیم به سه تیم افزایش داده شده است.

جعفری با اشاره به استقرار 25 دستگاه از ماشین آلات سنگین راهداری در جاده های اصلی آوج، تاکید کرد: از رانندگان درخواست می شود ضمن رعایت سرعت مطمئن به توصیه های عوامل راهدار مستقر در جاده ها عمل کرده و از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز در این مسیر خوددارای کنند.

شهرستان آوج با مرکزیت شهر آوج در 120 کیلومتری جنوب قزوین واقع شده و دارای 106 کیلومتر بزرگراه، 19 کیلومتر راه اصلی و 709 کیلومتر راه روستایی می باشد.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: جاده ، آوج ، بازگشت ، اربعین ، قزوین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.