سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

هم استانی ها از عصر امروز چتر ها را برای بارش آماده کنند

مدیرکل هواشناسی قزوین گفت: آسمان استان از ساعاتی دیگر نیمه ابری و با وزش بادهای تند همراه خواهد بود و دمای هوا نیز کاهش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛آرش بهاروند احمدی  با ارائه گزارشی از پیش‌بینی وضع هوای استان قزوین طی 48 ساعت آینده اظهار کرد: وضعیت جوی این استان از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی ناپایدار می‌شود.

وی افزود: آسمان استان قزوین از ساعتی دیگر نیمی ابری با وزش بادهای تند همراه است که دمای هوا نیز کمی کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین مطرح کرد: با ورود سامانه بارشی به این استان در روز سه‌شنبه 10 آذرماه سال جاری شاهد بارش‌های خوبی در بیشتر مناطق استان قزوین می‌باشیم.

بهاروند احمدی ادامه داد: در روز چهارشنبه  نیز بارش باران همراه با وزش باد و گاهی رعد و برق در استان قزوین پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول به سردترین و گرمترین مناطق استان قزوین طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: سردترین شهر استان شهر آوج با صفر درجه سانتی‌گراد و سیردان با 11 درجه سانتی‌گراد در سردترین ساعات‌های روز گذشته گرمترین شهر استان قزوین از سوی ایستگاه‌های هواشناسی گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین اضافه کرد: دمای شهر قزوین در سردترین ساعات یک درجه سانتی‌گراد و در گرمترین ساعات روز گذشته نیز 17 درجه سانتی‌گراد ذکر شده است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.