سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میداودی:

وظیفه سنگینی برای باز کردن دروازه رحمتی داریم

مهاجم تیم فوتبال سایپا اظهار کرد: درخشش مهدی رحمتی سبب شده مهاجمان تیم ما وظیفه سنگینی برای بازکردن دروازه وی داشته باشند.

میلاد میداودی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تقابل استقلال و سایپا در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به صدرنشینی استقلال و شرایط روحی و روانی این تیم دیدار سختی خواهیم داشت اما سایپا نیز برای کسب سه امتیاز این بازی تمرینات خوبی را دنبال کرده و با تمام احترامی که برای هواداران و تیم بزرگ استقلال قائل هستم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با شکست دادن این تیم به صدر جدول نزدیک شویم.

وی افزود: سایپا درصورت پیروزی برابر استقلال در فاصله 2یا 3 امتیازی صدر جدول قرار می‌گیرد.

امیدوارم در پایان نیم فصل اول رتبه خوبی کسب کرده و با شروع نیم فصل دوم خود را به صدر جدول نزدیک نماییم.

میداودی در مورد درخشش مهدی رحمتی در هفته‌های اخیر لیگ بیان کرد: شرایط آمادگی و فنی دروازه بان استقلال از ابتدای فصل عالی است و امیدوارم که به همین گونه تداوم داشته باشد اما هرکدام از بازیکنان سایپا که در نوک خط حمله بازی کند وظیفه سنگینی برای گشودن دروازه رحمتی دارد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا درباره فراز و نشیب‌های این تیم در نتیجه گیری گفت: فشردگی جدول لیگ سبب می‌شود هیچ بازی آسانی وجود نداشته باشد هرچند سایپا چند هفته نتوانست نتایج مطلوبی به دست آورد.

اما خوشبختانه نزدیکی تیم‌ها در صدر جدول لیگ سبب شده ما با اختلافی کم نسبت به صدرنشین در رتبه پنجم جدول حضور داشته باشیم.

میداودی درباره وضعیت بدنی خود پس از بازگشت به تمرینات سایپا گفت: متأسفانه تاکنون به آن آمادگی مورد نظر دست پیدا نکرده‌ام و سعی دارم با انجام تمرینات بیشتر به روزهای اوج بازگشته و کمک حال تیم سایپا در ادامه لیگ باشم.

وی در خصوص این که با توجه به حضور کادر فنی تیم ملی در تمرینات سایپا امیدی برای بازگشت به تیم ملی دارد یا خیر اظهار داشت: اولویت من بازگشت به شرایط ایده آل برای حضور در ترکیب اصلی سایپا است و درحال حاضر برای این منظور تلاش می‌کنم اما هیچ وقت از دعوت شدن به تیم ملی ناامید نیستم چراکه در ابتدای سر مربی گری کی‌روش در تیم ملی بارها به اردو دعوت شده و حتی به صورت ثابت هم بازی کردم.

میداودی در مورد شایعات شکل گرفته مبنی بر پیوستن به استقلال تهران در زمان دوری از تمرینات سایپا گفت: من در حال حاضر بازیکن سایپا هستم و با تمام وجود برای این تیم تلاش می‌کنم اما در مورد این مسئله باید بگویم همیشه این شایعات پیرامون میلاد میداودی وجود داشته است، هرچند هیچ تأثیری در عملکرد من مقابل استقلال ندارد.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.