سرمربی تیم ملی فوتبال سایپا تهران گفت: باشگاه‌های لیگ برتری مجبور به همراهی با تعطیلات لیگ هستند و حرف زدن در این خصوص فایده‌ای ندارد.

جلالی :‌ باشگاه‌ها مجبور به همراهی با تعطیلات لیگ هستندمجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا تهران گفت:‌ پس از کنار رفتن از رقابت‌های لیگ برتر 5شنبه و جمعه هفته قبل تمرینات ما تعطیل شد . از روز شنبه کار خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر شروع کرده‌ایم و در این مسیر 5شنبه هفته جاری به مصاف راه‌آهن می‌رویم. تقابل با راه‌آهن به طور حتم کمک زیادی در روند آماده سازی سایپا خواهد بود .

وی درباره حذف سایپا از جام حذفی و سخت شدن کار این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد:‌ سایپا بازیکن خوب و تیم منسجمی دارد. برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ، رقابت‌های لیگ برتررا جدی گرفته و برای رسیدن به این هدف تلاش خود را افزایش می‌دهیم . اما کنار رفتن از جام حذفی تجربه بسیارعمیقی برای کادرفنی سایپا شد تا روی نقاط ضعف خود در بخش تهاجمی از راه‌های مختلف کارکرده و برای نفوذ و بازکردن دروازه رقیبان تمرینات ویژه‌ای انجام دهیم. 

جلالی درباره احتمال جذب مهاجم در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت:‌ این موضوع یکی از راه‌های رفع مشکل در فاز هجومی تیم ما است اما تمرکز و تمرینات بیشتر و مداوم می‌تواند به راه حل مهم‌تری تبدیل شود.

سرمربی سایپا در مورد مصدومیت غلامرضا رضایی مهاجم این تیم و بازگشت میلاد میداودی به تمرینات گفت: مصدومیت رضایی خیلی جدی نیست و این بازیکن در روزهای آتی به تمرینات اضافه می‌شود اما در خصوص میلاد میداودی باید بگویم این بازیکن برای رسیدن به روزهای اوج نیاز به تمرینات ویژه‌ای دارد و کادرفنی سایپا تمام تلاش خود را در این خصوص انجام می‌دهد.

جلالی درباره تعطیلی مجدد رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: تعطیلی لیگ بحثی است که بارها در خصوص آن صحبت شده و در حال حاضر حذف خاصی در مورد آن ندارم. به هرحال باشگاه‌ها مجبور به همراهی با تعطیلات لیگ هستند و امیدوارم در آینده درباره این مسئله تصمیم مناسبی از سوی مسئولان اتخاذ شود.

وی درباره درخشش محمدرضا اخباری دروازه‌بان فصل گذشته سایپا که به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی رفت و در دیدار مقابل نارنجی پوشان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت خاطرنشان کرد: من درباره شخص صحبت نمی‌کنم اما موضوع سربازی مسئله‌ای است که به‌طور مشخص به فوتبال ایران ضربه می‌زند. سربازی رفتن بازیکنان سرباز امری طبیعی است اما این که باشگاه‌های پرورش دهنده این بازیکنان ضربه بزنند جای تامل دارد و موضوع نگران کننده برای فوتبال ایران است.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر ، سایپا ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.