سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

صدور 191 هزار و 381 جلد سند روستایی توسط بنیاد مسکن

مديركل بنياد مسكن انقلاب اسلامي آذربايجان‌شرقي گفت: بنیاد مسکن تاكنون توانسته است تعداد 206 هزار و 71 جلد سند مالكيت به متقاضيان صادر کند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز تبریز؛ محمدی افزود: از این تعداد 191 هزارو 381 جلد سند روستایی و 14 هزار و 690 جلد سند مالكیت درشهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت می باشد.

وی افزود: صدور اسناد مالکیت روستائیان در اولویت کاری مسئولان بنیاد مسكن استان است که این طرح با همكاری اداره كل ثبت اسناد و املاك می شود.

وی با بیان اینکه همكاری و تعامل در دو مجموعه ثبت اسناد و بنیاد مسکن از گذشته بوده است، افزود: نتیجه فعالیت‌های مشترك در زمینهصدور اسناد مالکیت برای روستائیان برکات فراوانی را به دنبال داشته و امید است این همکاری‌ها دو جندان شود.

محمدی افزود: طرح صدور سند مالكیت برای اماكن مسكونی در واقع در بر گیرنده مجموعه فعالیت های حقوقی و فنی تهیه و تنظیم مدارک و نقشه‌های لازم جهت صدور اسناد اماکن روستایی بوده و بر اساس تقاضای جمعی روستاییان و برداشت نقشه تفکیکی روستا با مشخصات ثبتی، تعیین حدود و مالکیت قانونی املاک انجام می گیرد.

وی گفت: از كل اسناد صادر شده موجود، نزدیك به پنج هزارو 406 جلد سند مالكیت تا پایان شش ماهه اول سال 94 برای متقاضیان دارای شرایط كه تشكیل پرونده كرده بودند صادر شده است كه از این تعداد سه هزارو 366 جلد سند در روستاهای بالای 20 خانوار و حدود دو هزارو 40 جلد سند مربوط به شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت می باشد.

مدیرکل بنیاد مسكن انقلاب اسلامی با تأکید بر همکاری مستمر دستگاه‌ها با یکدیگر، گفت: اگر دو دستگاه اجرایی مانند دو بال هماهنگ عمل کنند به طور حتم به مقاصد و منویات اداری دست می‌یابند.

وی با بیان اینكه تعامل خوب بنیاد مسکن و ثبت اسناد و املاك باید الگو باشد، افزود: تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها ی اجرائی نتایج مطلوبی را به همراه دارد که از مهمترین آنها رضایتمندی مردم است .

محمدی نتیجه اجرای طرح سند دار كردن مالكیت روستایی در سطح استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما باید برای عمران و آبادانی روستایی گام‌های موثر و اساسی برداریم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.