سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زهتاب: امیدوارم بهادر مدال بگیرد

عضو کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اینکه بهادر مولایی امشب چه نتیجه‌ای می‌گیرد قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم روی سکو باشد.

محمد زهتاب عضو کمیسیون فنی فدراسیون وزنه‌برداری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: بهادر مولایی امشب به عنوان آخرین نماینده روی تخته می‌رود پیش‌بینی نتیجه مولایی سخت است. باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد امیدواریم وی با کسب مدال، دل مردم ایران را شاد کند.

زهتاب در خصوص عملکرد دیگر ملی پوشان در مسابقات جهانی آمریکا تاکید کرد: این مورد رییس فدراسیون باید از مسابقات باز گردد و در این خصوص گزارش دهد.

گفتنی است: تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان باید شانسی نیز روبرو شد و قبل از اعزام به این رقابت‌ها 3 ملی‌پوش نتوانستند همراه تیم راهی آمریکا شوند.

بهداد سلیمی وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان از ناحیه پا مصدوم و زانویش به تیغ جراحی سپرده شد. یکی دیگر از ملی‌پوشانی که همراه تیم ملی نرفت سعید محمدپور بود که وی نیز از ناحیه دست مصدوم شد و این رقابت‌ها را از دست داد و اما سهراب مرادی که تا دقیقه 90 حضور وی در تیم ملی در هاله‌ای ابهام بود فدراسیون جهانی نام وی را از لیست نهایی تیم ملی خارج کردند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.