سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

روحانیان باید همواره آگاه و آشنا به زمان خود باشد

آیت الله العظمی جعفر سبحانی صبح چهارشنبه در درس خارج اصول که در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار داشت: امام صادق(ع) فرمودند عالمی که زمان شناس نباشد در مقابل تهاجمات فکری و شبهات نمی‌تواند پاسخگو باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛وی بیان داشت: طلبه ها و روحانیانی که کار تبلیغی انجام می دهند باید بدانند که چه چیزهایی در جامعه ترویج می شود و باید در مورد شبهه های ترویج شده آگاه باشیم و جواب آن ها را داشته باشیم و با بینش پاسخ گوی مسائل باشیم. 
وی افزود: کسی که در حجره خود را مشغول درس خواندن می‌کند و به بیرون از خود کاری ندارد عالم به زمان نیست و در مقابل شبهات دوام نمی‌آورد.
 
استاد سطوح عالی حوزه اضافه کرد: امروزه ۴۰ رسانه در دنیا علیه تشیع به زبانه‌های فارسی و عربی و انگلیسی تبلیغ و ترویج می‌کنند زیرا شیعیان استقلال طلب هستند و زیر بار استعمار نمی‌روند به همین دلیل با کشورهایی که نوکر استعمارند کاری ندارند.

آیت الله سبحانی افزود: طلبه ها و روحانیان باید همواره آگاه باشند که شبهاتی که علیه تشیع مطرح می شود چیست و از کجا ریشه می گیرد.
 
وی اظهار داشت: اشکالات جامعه را بشناسید و بدانید مردم چه می‌خواهند و دشمنان چه چیزهایی را علیه اسلام تبلیغ می‌کنند شما هم برای آنان جواب آماده داشته باشید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.