سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

طرح پرسش مهر 94 با موضوع مذاکرات هسته ای

پرسش مهر 94 با موضوع مذاکرات هسته ای در صدر اهداف دولت به اجرا گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت: امسال مذاکرات هسته ای یکی از اهداف اصلی دولت بود که این مبحث با دیپلماسی وزارت کشور در غالب پرسش مهر به دانش آموزان و فرهنگیان کشور مطرح شد.

قائدیها هدف از طرح همه ساله ی پرسش مهر را اجرا و تمرین مدیریت مشارکتی در بین دانش آموزان و فرهنگیان که از اولویت های مهم آموزش و پرورش می باشد، عنوان کرد و افزود: 16 سال است که پرسش مهر مطرح می شود و این موضوع به عنوان یکی از جریان های افتخار آفرین در عرصه ی بین المللی امروز به شمار می رود.

وی گفت: کلیه ی دانش آموزان دختر و پسر از سال چهارم ابتدایی تا مقطع پیش دانشگاهی می توانند در این پرسش همگانی شرکت نمایند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: معلمان همه ی دوره های تحصیلی، دانشجو ،معلمان فرهنگی و اولیای دانش آموزان نیز می توتنند در این پرسش شرکت بجویند که همه ی گروه ها به طور جداگانه ای مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

قائدیها در خصوص عناوین برگزاری شانزدهمین دوره از مسابقات پرسش مهر گفت: این مسابقات در 16 رشته ، مقاله های پژوهشی، رسانه های مجازی، وبلاگ نویسی، هنرهای دستی و تجسمی، پوستر، عکس، طراحی، نقاشی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی، مستند، پویا نمایی، نمایشنامه نویسی ویژه ی دانشجو معلمان، آواها و سرودهای همگانی برگزار می شود.

وی برگزاری همایش های منطقه ای و استانی و برگزاری نشستهای علمی و پژوهشی را از دیگر بخش های این مسابقات قلمداد کرد و یاد آور شد: در سال گذشته 70 نفر از استان اصفهان به مرحله ی کشوری راه یافتند که از این میان 12 نفر موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند و امسال هم پیش بینی می شود، هفت هزار اثر به دبیرخانه ارسال و 148 اثر به مرحله ی کشوری راه یابد.

گفتنی است: مهلت ارسال آثار از اول مهر تا 15 آذر می باشد که تا 13 دی ماه جمع آوری وطبق کتاب پیام مهر و شاخص های داوری در هر رشته مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت.  

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.