سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

وعده شهرداری در خدمت رسانی به زائران در دهه آخر صفر

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد وعده داد تاکسی های صلواتی در دهه آخر صفر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر به زائران امام هشتم خدمت رسانی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: با توجه به اینکه در دهه آخر ماه صفر حجم زیادی از زائران وارد شهر مشهد می‌شوند و محل تجمع زائران حرم مطهر رضوی است خطوط تاکسی منتهی به حرم مطهر رضوی را با افزایش 500 دستگاه تاکسی تقویت کرده‌ایم.

سید مهدی علوی‌مقدم افزود: از دیگر اقدامات در راستای ارائه خدمت به زائران ایجاد سرویس‌های صلواتی در مسیرهایی است که امکان تردد اتوبوس وجود ندارد.

وی مسیرهای تردد تاکسی های صلواتی را خیابان شهید دیالمه از ابتدای باب‌الجواد تا چهارراه خسروی، از بست بالاخیابان تا میدان شهدا و خیابان امام رضا(ع) از میدن بیت‌المقدس تا چهارراه کلانتر اعلام کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر فراخوان ارسال شده تا افرادی که مایل هستند با استفاده ار تاکسی‌ها و یا خودروهای شخصی خود به زائران خدمت‌رسانی کنند، ثبت‌نام کنند.

علوی‌مقدم همچنین افزود: طرح نوبت‌دهی نیز در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص گشت‌های بازرسی تاکسیرانی گفت: در این ایام گشت‌های بازرسی تاکسیرانی نیز به صورت مستمر حضور دارند و در این راستا از شهروندان نیز درخواست داریم موارد تخلف را گزارش کنند.

این در حالی است که سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری پیشتر و در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی وعده داده بود تاکسی های صلواتی در خدمت رسانی به زائران آماده اند و گشت نظارت بصورت مستمر حضور دارد، اما به گفته شاهدان عینی در مسیر باب الجواد(ع) تا چهارراه خسروی تاکسی صلواتی قابل استفاده مشاهده نشده و کلیه تاکسی های این مسیر از باب الرضا(ع) اقدام به سوار و پیاده کردن مسافران می کردند.

همچنین مامور نظارت بر تاکسیرانی در حال توزیع روزنامه شهرداری مشاهده شده که پس از اتمام کار محل را ترک کرده است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.