سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

هشدار شرکت آب و فاضلاب به یخ‌زدگی کنتورهای آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی نسبت به یخ زدگی کنتورهای آب مشترکان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ایمانلوگفت: نگهداری بهینه از کنتورهای آب و لوله‌های روباز از یخ‌زدگی در فصل زمستان و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات در فصل زمستان توسط مشترکان ضروری است.

وی با اشاره به آغاز فصل زمستان و برودت هوا و براساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی با نفوذ هوای سرد و کاهش شدید دما و احتمال ترکیدگی لوله‌های رو باز و کنتورهای آب مشترکان از مردم درخواست کرد :نسبت به استفاده از پوشش‌های مناسب از جمله پشم شیشه، موکت و گونی و … برای عایق‌بندی کنتورها و لوله‌های روباز اقدام کنند.

ایمانلو با اشاره به تمهیدات درنظر گرفته شده برای فصل زمستان گفت: برای خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان به خصوص در فصل زمستان شرکت آب و فاضلاب استان نسبت به برقراری شیفت‌های کاری در تمام مناطق اقدام کرده و تمام مراکز امداد و رفع حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه‌روزی برای رفع حوادث احتمالی در خطوط توزیع آب شهری در حال آماده‌باش خواهند بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: مرکز ارتباطات مردمی روابط عمومی آب و فاضلاب با شماره تماس ۱۲۲ در تمام روزهای سال به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات و راهنمایی همشهریان است از این رو از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود درصورت بروز و یا مشاهده هرگونه مشکل با این مرکز تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.