سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چالش گلادیاتورها برابر مثلث کاتالان ها

در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان تیم ها به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان
همزمان با برگزاری رقابت های هفته پنجم لیگ قهرمانان امشب 8 بازی در سراسر قاره سبز پی گیری می شود که در ادامه به مهم ترین آنها می پردازیم.
 
گروه E
بارسلونا-آس رم

دو تیم بارسلونا و رم، امشب در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - رم
بارسا پس از کسب پیروزی مقابل رئال، با روحیه ای بالا پای به این دیدار خواهد گذاشت.
 
بارسلونا 

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز با کسب 10 امتیاز از 4 بازی خود، در صدر جدول گروهشان قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده و در فرم بسیار خوبی قرار دارند. با پیروزی پر گل شنبه شب مقابل رئال، آبی اناری ها با روحیه ای بالا پا به این دیدار خواهند گذاشت و البته برای قطعی کردن صعود به دور بعد نیز انگیزه های ویژه ای دارند.
با بازگشت مسی به میادین، ترکیب اصلی آنها نسبت به هفته های اخیر دستخوش تغییراتی خواهد شد.
 انتظار می‌رود MSN دوباره در خط حمله بارسا ظاهر شود و باید دید که چالش جدید و پیش روی لوئیس انریکه به چه شکل خواهد بود، داگلاس و رافینیا، تنها مصدومین بارسا برای بازی امشب خواهند بود.
 
رم
 
شاگردان رودی گارسیا با کسب 5 امتیاز از 4 بازی خود، در رده ی دوم جدول گروهشان قرار گرفته اند ولی تنها 1 امتیاز با تیم سوم و دو امتیاز با قعرنشین فاصله دارند که همین موضوع، رقابت آنها در این مرحله و نتایجشان را بسیار با اهمیت می‌کند.
رم برای جلوگیری از حذف به کسب نتیجه در بازی امروز نیاز مبرم دارد. با این حال، گرگ‌ها تا به حال در چمپیونزلیگ مغلوب بارسا نشده اند.
دو تیم 3 بار در این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر رفته اند که یک پیروزی سهم رم و دو تساوی به ثبت رسیده است. فرانچسکو توتی، جروینیو و صلاح به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود ولی احتمال حضور دنیله ده روسی وجود دارد.
 
 
دو تیم بایرن مونیخ و المپیاکوس، امشب در ورزشگاه آلیانز آره نا شهر مونیخ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گروه F
بایرن مونیخ - المپیاکوس

دو تیم 9 امتیازی در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نتیجه این دیدار، تاثیر مستقیم روی صعود آرسنال به دور بعد خواهد داشت.
 
بایرن مونیخ
 

شاگردان پپ گواردیولا در حالی به مصاف المپیاکوس خواهند رفت که هم امتیاز با این تیم در صدر جدول قرار گرفته اند و برای فاصله گرفتن، باید در این دیدار به پیروزی برسند.
همچنین در صورت عدم پیروزی بایرن در این دیدار، عملا آرسنال از صعود به دور بعد رقابت‌ها بازخواهد ماند. بایرن با کسب 4 پیروزی در 5 دیدار اخیر خود، در فرم بسیار خوبی قرار دارد و احتمال پیروزی آنها در دیدار امشب با توجه به آمادگی بالای تیم گواردیولا، بسیار بالاست.
 
المپیاکوس
 

المپیاکوس 9 امتیازی، تنها با کسب یک تساوی در این دیدار، صعود خود به دور بعد را قطعی خواهد کرد که این اتفاق با حضور تیم‌هایی مثل آرسنال و بایرن در این گروه، دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. با این حال، آنها برای رسیدن به این هدف، مانع سخت و محکمی به نام بایرن را پیش روی خود می‌بینند که در خانه، میزبان آنها خواهد بود. دو تیم تا به حال یک بار به مصاف یکدیگر رفته اند که بایرن موفق شد در دور رفت مرحله گروهی ، 3-0 المپیاکوس را شکست دهد مانیاتیس و الخاندرو دومینگز، احتمالا به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست خواهند داد.

گروه F

 
دو تیم آرسنال و دینامو زاگرب، امشب در ورزشگاه اتحاد شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - دیناموزاگرب

آرسنال برای صعود به دور بعد، باید در این دیدار پیروزی شود و امیدوار باشد المپیاکوس مقابل بایرن شکست بخورد.
 
آرسنال
 
شاگردان آرسن ونگر با کسب 3 امتیاز از 4 بازی خود، در رده ی سوم جدول گروه هم امتیاز با دیناموزاگرب، تیم چهارم قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم ضعیفی قرار دارند. ونگر می‌داند که برای کسب پیروزی مقابل زاگرب، باید کاملا اماده باشند.
مصدومیت‌های متعدد بازیکنان آرسنال باعث شده تا این تیم، دوباره در میانه های فصل دچار افت شود. والکات، چمبرلین، ویلشر، ولبک ، روسیچکی و کوکلین به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیشمان نخواهند بود. با این حال، آرون رمزی به نظر شرایط بازی کردن را پیدا کرده و شاید بتواند تیمش را در این بازی حساس همراهی کند.
 
دیناموزاگرب
 
دینامو نیز مانند آرسنال با کسب 3 امتیاز از 4 بازی خود، در قعر جدول گروه قرار گرفته است. آنها در 5 بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها، 3 پیروزی و دو شکست کسب کرده اند و نسبتا در فرم خوبی قرار دارند. دینامو در خانه موفق شد 2-1 آرسنال را شکست دهد و به دنبال تکرار این نتیجه در ورزشگاه خانگی آرسنال خواهد بود، جایی که در آخرین تقابلشان، 2-1 مغلوب توپ‌چی ها شدند.

بازی های امشب به شرح زیر است:

گروه E
باته بورسیوف-بایر لورکوزن
بارسلونا-آاس رم

گروه F

بایرن مونیخ-المپیاکوس
آرسنال-دیناموزاگرب

گروه G
پورتو-دیناموکیف  
مکابی –چلسی

گروه E
زنیت-والنسیا
لیون-خنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.