برزیل مهد فوتبال دنیاست و اتفاقا یکی از دوستان می گفت فوتبالشان کپی برداری از جنوبی‌های ایران است که حالا با نام برزیل در مسابقات شرکت می‌کنند.

برزیلی‌ها، شیشه هم می شکنند؟!
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرچی فوتبال زیبا و تکنیکی در چند سال اخیر از خوزستان در خیال داشتیم پرید با این شیشه‌ خورده دارهایی که شیشه‌ها را شکستن و ملاحظه خود ورزشگاه‌شان را نکردند. فوتبال برد وباخت  دارد و فقط کمی جنبه می‌خواهد مگر روزی که فولاد قهرمان لیگ برترشد را فراموش کردید؟

امروز فوتبال خوزستان سوای استقلال این استان درگیر یک بحران در نتیجه گیری است اما باور کنید برزیل هم از این بحران ها داشته است اما کسی شیشه ها را نشکست؟

یادمان نرود همین برزیل در جام جهانی در کشور خودش چگونه در مقابل آلمان تحقیر شد اما باور کنید شیشه‌های استادیوم سالم ماند. فوتبال خوزستان که همواره مهد پرورش بازیکنان خلاق و با تکنیک بوده است امروز درگیر مسائل حاشیه‌ای شده است به صورتیکه برخی از هواداران خوزستانی با رفتارهای غیر ورزشی‌شان فوتبال ناب این شهر را زیر سوال بردند. حرکت خوزستانی آنقدر زشت و زننده بود که صدای پیشکسوتان این تیم را هم در آورد تا جایی که حسین کعبی ملی پوش سابق خوزستانی نسبت به اقدام هواداران خوزستان واکنش نشان داده و بیان کرده است: اگر تماشاگران و هواداران فولاد به جای هواداران چلسی بودند چه کار می‌کردند.

هواداران چلسی با وجود اینکه تیمشان نتیجه نمی‌گیرد اما از تیمشان حمایت می‌کنند و امکانات ورزشگاه را از بین نمی‌برند. در حالیکه ما پولی خرج نمی‌کنیم اما زیر ساخت‌ها را از بین می‌بریم.

مدیران خوزستانی هرچقد در بازیکن سازی موفق بودند اما یک ناکام تمام عیار در کنترل هوادارانشان محسوب شوند. نکته قابل توجه این است که هواداران فولاد به مدیریت باشگاه معترض بودند و این سوال در ذهن به وجود می‌آورد که آن‌ها چرا اعتراضشان را شکستن شیشه‌های سالن کنفرانس و امکانات ورزشگاه نشان دادند.

به هرحال فولادی‌ها روز گذشته علاوه براینکه نتیجه بازی را به حریفشان استقلال واگذار کردند در مسائل اخلاقی هم بازنده شدند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار