سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشت؛

راهیابی اثر کارگردان گیلانی به مرحله نهایی تئاتر خیابانی فجر

اثر کارگردان گیلانی به مرحله نهایی مسابقه تئاتر خیابانی فجر راه یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نمایش مین ‌بال به کارگردانی صادق حسین ‏‌پور از رشت به مرحله نهایی مسابقه تئاتر خیابانی سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت .

 گروه ارزیابی و انتخاب آثار مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر فجر متشکل از اصغر همت، محمدحسن معجونی و حمید پورآذری پس از تماشای آثار متقاضی شرکت در این بخش ، به دلیل تأکید بر کیفیت ‌گرایی و دقت در انتخاب به اتفاق آرا ، از بین بیش از 200 اثر رسیده ، تعداد هشت اثر را برای حضور در مرحله نهایی مسابقه تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر فجر انتخاب کرد.

 گروه نمایش پژواک با تئاتر مین‌بال نوشته سیدمحسن مهدویان و کارگردانی صادق حسین‌‏پور از رشت به مرحله نهایی مسابقه تئاتر خیابانی سی‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

صادق حسین‌پور ؛ کارگردان سیمای مرکز گیلان است که در کارنامه خود کارگردانی مستند چهارشنبه سوزی، به‌رنگ امید، بهجت عارفان و دیار من گیلان، را دارد و تاکنون نمایش‌های زن شش میلیون دلاری، خرچنگ، آقای فلانی، داری دو تومن به من قرض بدی، پینوکیو، باران و مین بال را به روی صحنه برده است.

حسین‌پور جایزه نخست کارگردانی تلویزیون در اولین و دومین دوره تولیدات تلویزیونی برنامه‌های قرآنی را کسب کرده است. سی‌و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بهمن‎ماه به دبیری سعید اسدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: گیلان ، مسابقه ، تئاتر ، خیابانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.