سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

رشد 147 درصد صادرات قم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: رشد ۱۴۷ درصدی صادرات قم از لحاظ وزنی طی ۶ ماهه نخست سال جاری انجام می گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ صادرات استان قم طی ۶ ماهه نخست سال از لحاظ وزنی ۸۲ و نیم هزار تن و از لحاظ ارزش ریالی ۸۶ و نیم میلیون دلار بوده و واردات استان نیز طی ۶ ماهه نخست سال از لحاظ وزنی ۳۳ و ۲ دهم هزار تن و از لحاظ ریالی ۱۵۹ و هشت دهم میلیون دلار بوده است.

 ذاکری رئیس سازمان صنعت افزود: ۱۰ قلم عمده صادراتی استان قم شامل مواد پلاستیکی، فرآورده‌های غلات و آرد و نشاسته، سرب و مصنوعات سرب، انواع کفش، چدن و آهن و فولاد، محصولات شیمیایی آلی، انواع چسب‌ها، محصولات گوناگون صنایع شیمیایی، نمک و گوگرد و گچ و آهک و همچنین کتاب و محصولات صنعت چاپ می‌شود.

وی بیان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار و دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت با حضور مدیران مرتبط با بخش های صنعت، معدن و تجارت فعالیت می کند که مصوبه این ستاد در رفع موانع تولید از لحاظ ارزشی برابر با مصوبه هیئت وزیران است.

در پایان خاطر نشان کرد: این ستاد شامل پنج کارگروه امور زیربنایی، کارگروه کارگری، کارگروه مالیاتی، کارگروه امور بانکی و کارگروه محیط زیست و بهداشت می شود که به بررسی مشکلات می پردازد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.