رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 165 مجوز تأسیس واحد صنعتی طی ۶ ماهه نخست سال‌جاری در قم صادر گردیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ احمد ذاکری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از صدور  ۱۶۵ مجوز تأسیس واحد صنعتی و ۱۲۵ پروانه بهره برداری صنعتی در سال جاری در قم خبر داد.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۶۹۳ مورد مجوز واحدهای صنفی و ۱۶۶ کارت بازرگانی طی ۶ ماهه نخست سالجاری در استان قم صادر شده است گفت: پروانه بهره‌برداری معدن پنج مورد، برداشت از معدن ۲۳ مورد، گواهی کشف یک مورد و پروانه اکتشاف یک مورد طی این مدت صادر شده است.

ذاکری با بیان اینکه در نیمه نخست سال‌جاری سرمایه مجوزهای صنعتی صادر شده هفت هزار و ۴۰۳ میلیارد ریال و ارزش پروانه‌های بهره برداری صنعتی ۲ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریال بوده است افزود :طی این مدت مجوزهای تأسیس زمینه اشتغال سه هزار و ۶۴۱ نفر و پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی نیز زمینه اشتغال هزار و ۳۲۳ نفر را فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در خصوص مجوزهای صادر شده در واحدهای صنعتی طی ۶ ماهه نخست امسال تشریح کرد: بیشترین مجوزهای صادر شده مربوط به محصولات لاستیک و پلاستیک با ۴۳ مجوز، محصولات آشامیدنی و مواد غذایی با ۳۷ مجوز، محصولات شیمیایی با ۳۴ مجوز، محصولات فلزی فابریک با ۲۰ مجوز، ساخت ماشین آلات و تجهیزات با ۱۷ مجوز بوده است.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.