سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

منصوب رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه انزل

با حضور مسئولان استانی و منطقه ای، آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه انزل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه ؛ آیین تودیع و معارفه رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه انزل با حضور معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان، مشاور اجرایی مدیرکل آموزش و پرورش استان، بخشدار بخش انزل، مدیران مدارس و مسئولین اداری و نظامی این منطقه در محل سالن اجتماعات شبانه روزی امام خمینی(ره) شهر قوشچی برگزار شد.

ابراهیم محمدی، معاون پژوهش و نیروی انسانی مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات یونس خیراندیش در طول مدیریت خود در این منطقه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: آموزش و پرورش بزرگترین نهاد حکومتی جمهوری اسلامی ایران است.

وی از کلیه فرهنگیان، کارشناسان، مسئولین، انجمن اولیا و مربیان مدارس و شوارهای اسلامی بخش انزل خواست تا همکاری و مساعدت خود را برای موفقیت رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه انزل ادامه دهند.

رسول مقابلی، بخشدار بخش انزل نیز در این مراسم ضمن اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش و بیان اینکه پیشرفت آموزش و پرورش پیشرفت کشور است، گفت: همه مسئولین ادارت و نهادها برای پیشبرد اهداف و برنامه های آموزشی و پرورشی باید همکاری کنند.

در این مراسم پس از ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیتهای اداره آموزش و پرورش منطقه انزل توسط یونس خیراندیش رئیس پیشین آموزش و پرورش این منطقه، با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از طرف مسئولین اداری، نظامی و نهادها از زحمات وی تقدیر به عمل آمد.

علی آقابابا، رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه انزل طی سخنانی با تقدیر از زحمات چند ساله رئیس پیشین آموزش و پرورش این منطقه با اشاره به چشم انداز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اهداف عالی آموزش و پرورش گفت: تحقق این اهداف نیازمند مساعدت کلیه فرهنگیان منطقه و مسئولین استان می باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم با قرائت حکم مدیرکل اموزش و پرورش استان، علی آقابابا به عنوان رئیس جدید اداره آموزش و پرورش منطقه انزل معرفی شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.