سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

دستگيری کلاهبردار تحت تعقيب استان های شمالی در جویبار

رییس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری فردی که با تاسیس چندین موسسه فرهنگی وهنری جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم در استان های شمالی کشور کرده بود، در شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ساری، سرهنگ احمد رضا رستمی رییس پلیس آگاهی مازندران گفت : در اجراي نيابتی قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب بجنورد مبنی بر شناسایی و دستگیری کلاهبرداری حرفه ای به نام " سعید – م " که برابر اطلاعات به دست آمده در استان مازندران مخفی شده بود ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی مازندران افزود: با انجام تحقیقات گسترده فنی و پلیسی ، متهم که با نام جعلی "میثم – ن " منزلی را در شهرستان جویبار اجاره و در آن جا مخفی شده بود شناسایی و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ رستمی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای متهم تعدادي مدارک جعلی شامل، کارت ملي ، کارت بانکي و دسته چک جعلي کشف شد.

رستمی همچنین خاطر نشان کرد : متهم با ارائه این مدارکی جعلی با اسامی "ابوذر - د"، "محسن– پ" و "ميثم - ن" چندین موسسه فرهنگی و هنری در استان های خراسان شمالی ، گلستان و  مازندران  تاسیس و با همین عناوین از افراد مختلف در سطح کشور کلاهبرداری کرده است.

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.