سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

محور توسعه استان به سمت ارتقای بخش کشاورزی، توسعه صنعت، معدن و تجارت خارجی در حال تغییر است

استاندار آذربایجان غربی گفت: محور توسعه استان به سمت ارتقای بخش کشاورزی، توسعه صنعت، معدن و تجارت خارجی در حال تغییر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سعادت اظهار نمود: قومیت ها و اقوام مختلف ساکن در آذربایجان غربی در کمال محبت، صفا و صمیمیت و وحدت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به حال و هوای استان اذربایجان غربی در فصل زیبای پاییز گفت: با عنایت به اینکه استان آذربایجان غربی یکی از استانهای فعال در بخش کشاورزی کشور است، در فصل پاییز کشاورزان سخت کوش استان در حال انجام کشت پاییزه هستند.

وی ادامه داد: کارخانه های صنایع تبدیلی استان نیز در این فصل با ظرفیت کامل مشغول به فعالیت هستند.

استاندار آذربایجان غربی افزود: محور توسعه استان در گذشته بر بخش کشاورزی استوار بوده است و در حال حاضر نیز به دلیل کاهش بارندگی، محور توسعه استان به سمت ارتقای بخش کشاورزی ، توسعه صنعت، معدن و تجارت خارجی در حال تغییر است.

وی در ادامه حل مشکلات سرمایه گذاران را از اولویت های استان عنوان نمود و افزود: با تصویب قانون رفع موانع تولید، در جلسات مختلف مسائل و مشکلات سرمایه گذاری بررسی و نسبت به حل مشکلات آنان اقدام می شود.

وی همچنین به مشکلات ایجاد شده در دریاچه ارومیه نیز اشاره نمود و افزود: به دلیل کاهش بارندگی و عدم مصرف صحیح آب، دریاچه زیبای ارومیه در حال خشک شدن است که امیدواریم با نگاه ویژه دولت و انجام اقدامات لازم مشکل این دریاچه حل شود.

وی در ادامه این مصاحبه پتانسیل ها و ویژگیهای استان در حوزه گردشگری را نیز تشریح و از مردم ایران اسلامی برای سفر به استان آذربایجان غربی دعوت نمود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.